نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ

شناخت نسبی و تخصصی به مواردی نظیر کدهای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بلومبرگ، به شما کمک می کند تا دید فنی و تخصصی بیشتری نسبت به تعمیر دستگاه داشته باشید. بررسی ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ موضوعی است که در این مقاله آموزشی آن را بیان می کنیم. برای آشنایی با کدها، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

ارورهای کلی ماشین ظرفشویی بلومبرگ

ارورهای نمایش داده شده بر روی نمایشگر دستگاه به دو صورت است. برخی از آن ها به باز یا بسته بودن درب، پر بودن بیش از حد دستگاه از ظروف متعدد، قرار نگرفتن درست و مناسب ظروف در قفسه ها  و نظیر آن می باشد و برخی دیگر برای زمانی است که مشکل حاد می شود و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ، توسط فردی متخصص و مجرب احساس می شود.

ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ را بیشتر بشناسید

ارورهای ماشین بلومبرگ با حروف بزرگ لاتین E در کنار یک شماره نمایش داده می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ü      ارور E1: به معنای وجود بیش از حد میزان آب در مخزن دستگاه می باشد. سنسور و شناور آب، دو قطعه مرتبط با این بخش هستند که لازم است مورد بررسی قرار گیرند.

ü      ارور E2: بر عکس ارور قبل است و به معنای عدم وجود آب در دستگاه می باشد و به نوعی نشان می دهد که آب وارد دستگاه نشده است. همان طور که می دانید، دستگاه جهت فعالیت به آب نیاز دارد. در صورت مشاهده این خطا، لازم است نحوه ورود و میزان آب را بررسی کنید. گاهی ممکن است این مشکل به دلیل قطعی آب باشد و گاهی مسدود شدن فیلتر شیر برقی، مانع از جریان آب می شود.

فراموش نکنید، تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ نیازمند دقت و تخصص کافی می باشد.

ü      اگر آب پس از شستشو تخلیه نشود، کد خطای E3 را مشاهده خواهید کرد. این موضوع زمانی اتفاق می افتد که به دلیل انباشت رسوبات در فیلتر تخلیه، امکان تخلیه آب وجود نداشته باشد. در صورتی که شلنگ تخلیه نیز مسدود، سوراخ و یا تا خورده باشد، این ارور نمایش داده خواهد شد.

ü      اگر آب از دستگاه ماشین ظرفشویی بلومبرگ، نشتی پیدا کند با ارور E4 مواجه خواهید شد. نشتی آب نیز دلایل متعددی دارد. بر اساس تشخیص نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ، خرابی پمپ تخلیه، خرابی واشر متصل به پمپ، سوراخ شدن و یا پارگی شلنگ ورودی آب، مسدود بودن راه های ورود و خروج آب و غیره از جمله دلایل نشتی آب از دستگاه می باشد.

ü      ارور E5 نیز به گرم بودن دما و آب بر می گردد. به این معنا که اگر آب بیش از حد گرم باشد به دلیل خطری که وجود دارد، این خطا نمایش داده می شود. اگر دمای مورد نظر درست باشد لازم است که برد الکترونیکی را نیز بررسی کنید. نتیجه بخش بودن شناسایی و عیب یابی دستگاه به کمک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ، فراهم می شود.

ü      اگر المنت حرارتی دستگاه دچار اشکال شود آب راه یافته به دستگاه گرم نمی شود؛ بنابراین این مشکل با ارور E6 بر روی نمایشگر، نشان داده می شود. در صورت گرم نبودن آب به اندازه کافی، ظرف ها به درستی شسته نمی شوند. برای اطمینان از میران حرارت، از اهم متر استفاده کنید. البته شاید  المنت مشکلی نداشته باشد و در این صورت بایستی، ترموستات دستگاه را نیز بررسی نمایید.

نتیجه گیری

بررسی ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بیشتر با قطعات و عملکرد آنها آشنا شوید. در ضمن می توانید برای نگهداری اصولی و صحیح از این محصول از کمک، راهنمایی و مشاوره مراکز معتبر تعمیرات نیز استفاده کنید.

 

 

مهمترین کدهای خطا مایکروفر ناسیونال چیست؟

کد خطا ماکروفر ناسیونال اعداد و حروفی می باشند که بر روی نمایشگر مایکروفر نشان داده شده است و به کمک آن‌ها می‌توانید مشکل دستگاه را عیب یابی و تعمیر فرمایید. پیشنهاد می شود بدانید که ارور ها فقط یک راهنما هستند و مشکل اصلی و دقیق دستگاه را به شما ارائه نخواهند داد و نمی‌توانند جایگزین درستی برای تعمیرکاران ماهر و متخصصین شوند.  پس بهتر است در صورت وجود مشکل با یک تکنسین تماس حاصل فرمایید. در ادامه با تعمیرگاه مجاز ماکروفر ناسیونال همراه ما باشید.

مهمترین ارور های ماکروفر ناسیونال

۱ . کد خطا F1 ماکروفر ناسیونال

این ارور مایکروفر ناسیونال ناشی از کافی نبودن دمای جریان هوا است و یا دمای به وجود آمده هوای اگزوز مایکروفر ناسیونال بیش از حد پیش بینی شده است.

حل کردن F1 ارور ماکروفر ناسیونال

این کد خطا ناشی از کافی نبودن دمای جریان هوا باشد، درجه هوای خنک خود به خود از کار می‌ایستد. در این صورت مایکروفر را از برق بکشید. دستگاه به طور مستمر در حال بوق زدن خواهد بود و وقتی که به دمای مناسب خود برسد، کار خود را آغاز می‌کند. محل مایکروفر را عوض کرده و در جای خنک‌تر قرار دهید. در صورت رفع نشدن مشکل با یک متخصص مشورت کنید.

  • در صورتی که کد های خطا مایکروفر ناسیونال ناشی از حرارت هوای اگزوز مایکروفر است، کلید های RESET و STOP را نگه داشته تا صدای دستگاه قطع شود. سپس دستگاه را از برق جدا کرده و حدود نیم دقیقه فرصت دهید تا مایکروفر به دمای لازم برگشته و تنظیم شود. در صورت رفع نشدن ارور آن، حتماً با یک متخصص تماس بگیرید.

۲ . کد خطا F3 مایکروفر ناسیونال

این ارور مایکروفر ناسیونال ناشی از زیاد بودن ولتاژ سیستم مایکروفر است و منجر به بروز این ارور می‌شود.

حل کردن ارور F3 مایکروفر ناسیونال

جهت رفع این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ولتاژ خطی دستگاه بایستی توسط یک متخصص بررسی و در صورت نیاز تنظیم ولتاژ شود.

۳ . کد خطا F4 مایکروفر ناسیونال

برخلاف ارور F3، این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از کم بودن ولتاژ خط ورودی است.

حل کردن ارور F4 مایکروفر ناسیونال

جهت رفع این کد خطا، در حالتی که ولتاژ خط جز ۲۰۸ و ۲۳۰ و ۲۴۰ ولت بود، باید تعمیرکار و برق کار قسمت خروج را چک کند.

۴ . کد خطا F5 مایکروفر ناسیونال

علت این کد خطا مایکروفر ناسیونال، ایراد در حافظه IC است.

حل کردن کد خطا F5 مایکروفر ناسیونال

اگر اشکالی زمان گرم کردن حافظه مایکروفر پیش بیاید، پد Reset و Stop را نگه دارید. در این حالت، برنامه حافظه دیگر را شکل می‌دهد و انجام میزان حرارت مایکروفر هم ممکن می‌شود.

۵ . کد خطا F33 و F34 مایکروفر ناسیونال

این کد های خطا مایکروفر ناسیونال، ناشی از قوی نبودن مدار ترمیستور به میزان کافی است؛ اما این کد خطا می‌تواند به دلیل عوامل دیگر مانند خراب بودن مدار سنسور باشد.

حل کردن ارور F33 و F34 مایکروفر ناسیونال

در صورتی که این کد های خطا مایکروفر ناسیونال زود برطرف نشود، دستگاه خود به خود خاموش می‌شود و باید با یک متخصص جهت تعمیران تماس حاصل فرمایید.

مشخصات اصلی برای خرید بهترین یخچال فریز

برگزیدن یک یخچال فریزر مناسب یکی از دغدغه های هر خانواده ایرانی است، چرا که حفظِ تازگی و طراوت موادِ غذایی از ابتدایی ترین نیازهای هر خانه ای هست. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر یخچال الجی LG همراه ما باشید.

ویژگی یخچال فریزر خوب چیست؟
 ابعاد یخچال فریزر: با توجه به مقدار فضای آشپزخانه؛ اندازه ورودی آشپزخانه و میزان فضای در دسترس برای باز کردن درب یخچال ابعاد یخچال فریزر را انتخاب می کنیم.
مصرف انرژی یخچال فریزر: یخچال فریز ها جزو پر مصرف ترین لوازم برقی می باشند که اکنون با استفاده از موتورهای خطی اینورتر با بکارگیری تکنولوژی بهینه تاثیر بسیاری در مصرف کم انرژی دارند و با برچسب انرژی که از +++A (برترین مصرف انرژی) تا D (بیشترین مصرف انرژی) درجه بندی شده که به عنوان برچسب انرژی بر روی درب یخچال زده شده است.
فضای داخلی یخچال فریزر: مقدار  فضا برای ذخیره مواد غذایی است که در یخجال های فریزر بالا بین 14.5 الی 24 فوت، یخجال های فریزر پایین 19 الی 25فوت، ساید بای ساید 20 الی 29 فوت، یخچال فریزر دوقلو 32 الی 41 فوت و در یخچال فریزر درب فرانسوی 18 الی 32 فوت میباشد.
خدمات پس از فروش و گارانتی یخچال فریزر: مهم ترین گارانتی در یخچال های ساده مربوط به کندانسور یا همان موتور یخچال فریزر است؛  اما هنگام خرید یخچال های دیجیتال باید به گارانتی قطعات الکترونیک آن هم توجه داشته باشید و از خدمات پس از فروش برند مورد نظر خود مطمئن بشوید.
در انتخاب یخچال فریزر مهم این است که ما نخست بفهمیم چه انتظاراتی از یخچال فریزر داریم مثلا یک خانواده کم جمعیت که نیاز به فریز کردن موادغذایی برای طولانی مدت ندارن یا زیاد از مواد غذایی فریز شده استفاده نمی کنند می توانند از یخچال فریزر بالا پایین هم استفاده نمایند؛ اکنون خانواده پرجمعیتی که مواد غذایی را برای طولانی مدت فریز می کنند؛ می توانند از یخچال فریزر ساید بای ساید یا دو قلو استفاده نمایند.

برند آمریکایی لوازم خانگی مابه

ممکن است با مشاهده نام برند مابه پیش خود تصور کنید که این مارک یکی از برندهای مکزیکی بوده؛ در رابطه با این موضوع بایستی بگویم که این موضوع درست است و مابه در نخست به عنوان یکی از برندهای مکزیکی شناخته شده بوده است. در سال 1986 میلادی این مارک به یکی از برترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی یعنی جنرال الکتریک پیوست و توانست خود را به عنوان یکی از شاخه‌های این برند معرفی نماید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در شرق تهران انجام میگردد. 

پس در صورتی که بخواهیم یکی دیگر از برترین مارک های لوازم خانگی آمریکایی را برای شما معرفی نماییم، می‌توانیم به برند مابه اشاره نماییم. مابه لوازم مورد نیاز برای لوازم خود را از بین قطعات مکزیکی و آمریکایی انتخاب نمود و توانست با این کار برترین کیفیت را به محصولات خود بدهد.
برند مابه که یکی از برترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی قلمداد می شود تا به حال لوازم‌خانگی‌های مختلفی مانند یخچال و اجاق گاز را تولید و روانه بازار نموده است، افزون بر این توانسته محصولات خود را به عنوان یکی از برنرید مارک های لوازم خانگی آمریکایی به بیش از 70 کشور جهان صادر نماید.
بر اساس نظر متخصصان و اشخاصی که در این بخش فعال هستند، کیفیت محصولات مابه از رضایت قابل توجهی برخوردار است و بیش از 90 درصد افرادی که از لوازم خانگی این برند استفاده کرده اند، از کارکرد و کیفیت آن رضایت داشته اند؛ البته اگر لوازم خانگی شما که از این برند تهیه شده است آسیبی دید یا مشکلی برای آن ایجاد گردید، با نمایندگی‌های تعمیرات مابه ارتباط برقرار کنید تا مشکل لوازم شما در کوتاه ترین زمان و در بهترین کیفیت برطرف گردد.

نکات اساسی در خرید ماشین لباسشویی

برترین برند ماشین لباسشویی چیست؟

برای بیشتر خانواده ها به ویژه زوج های جوان که جدیدا به خانه بخت راه یافته اند این مشکل وجود دارد تا برترین لوازم منزل را برای اسباب و اثاثیه خود را چگونه و از چه مارکی تهیه کنند تا از همان ابتدای زندگی این محصولات برایشان به خوبی کارکرده و دوام خوبی نیز داشته باشد.

افراد به دنبال این می باشند که برترین مارک های ماشین لباسشویی را پیدا نموده و مدل هایی را که دوست دارند و مطابق با نیازهای آنهاست را بخرند.

باید دقت نمایید که جهت انتخاب یک ماشین لباسشویی قبل از هرچیز دانستن نکاتی می تواند، به عنوان راهنما افراد را درباره انتخاب مدل ماشین لباسشویی که مطابق با سلیقه و نیاز و متناسب با بودجه شان است کمک نماید.

 مواردی مانند شناخت انواع ماشین لباسشویی از لحاظ طرح، کارآیی، گنجایش و غیره خواهد بود، که به شما در انتخاب و خرید یک ماشین لباسشویی مناسب  و دلخواهتان کمک می کند. در ادامه به توضیح کوتاهی برای هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

برترین برند لباسشویی از جهت طراحی

ماشین لباسشویی دارای طرح های بسیاری می باشند که هر یک از شرکت های سازنده با توجه به قابلیت هایی که برای هر مدل برشمرده اند آن را طراحی کرده اند.

به عنوان نمونه تا چندی پیش ماشین لباسشویی های با درب از بالا پرتال معروف بودند و با آمدن ماشین هایی درب از بالای دو قلو کم کم مدل های درب از بالا پرتال به جهت سر و صدا و آب مصرفی زیاد معروفیت کمتری پیدا نمودند.

مدل های دوقلو هم که دو محفظه جهت خشک کن و دیگری برای لباس شویی دارند به دلیل زمان گیر بودن و چروک لباس ها طرفداران کمی پیدا کرد. اما امروزه ماشین لباس شویی هایی با درب از جلو یا اتوماتیک تولید شده و هر روز نیز بر مدل های پیشرفته تر ان به دلیل شستن عالی و آسان اضافه میگردد.

یکی از مشخصات و مزایای ماشین لباسشویی با مدل اتوماتیک استفاده آسان و سریع تر از آن میباشد. به طوریکه سر و صدای کمی نسبت به دو مدل قبلی تولید کرده و لباس را همزمان شسته و خشک و عالی در حداقل زمان ممکن تحویل خواهد داد.

مدل های ماشین لباسشویی هایی که در نوع طراحی بی نظیر هستند می توان به برند بوش و ال جی و سامسونگ اشاره نمود که جزو برندهای معتبر هم می باشند.

بررسی برترین برند ماشین لباسشویی از لحاظ موتور

ماشین لباسشویی از نظر موتور به دو دسته تسمه دا ر و بدون تسمه تقسیم بندی شده اند. در مدل تسمه ای که رواج آن در سال های اخیر  ( قبل از ۲۰۱۶ میلادی ) بسیار کمرنگ شد، فعالیت ماشین از طریق ارتباط بین موتور و دیگ انجام می شود، که سر و صدای زیادی به هنگام فعالیت ماشین تولید می گردد.

ولی در مدل های بدون تسمه موتور گیربکسی جایگزین تسمه، کا ر ماشین لباسشویی را انجام می دهند. از مزیت های که این موتور دارد، تولید صدای بسیار کم بوده و با مصرف انرژی پایین لباس ها را عالی شسته و خشک می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی کیفیت لباسشویی جی پلاس

2 مارک الی جی و سامسونگ در این زمینه اولین کمپانی هایی بودند که نوع موتور مورد استفاده در ماشین لباسشویی ها را تغییر دادند.