نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

معرفی اجاق گازهای صفحه ای یا توکار

در این مقاله به معرفی اجاق گازهای صفحه ای یا توکار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اجاق گازها از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه می باشند، هر روز با پیشرفت تکنولوژی شاهد اشکال مختلفی از انواع لوازم خانگی از جمله اجاق گازهای صفحه ای هستیم تا جاییکه فرم و شکل اجاق گازهای امروزی از فرم مستطیل همیشگی خارج شده و به سمت اشکال هندسی چند ضلعی و حتی دایره و نیم دایره رفته است. اجاق گازهای مدرن امروزی بیشتر به نام اجاق گازهای صفحه ای یا توکار معروف هستند  و در مدل ها و طرح های مختلف و متریال مختلف در بازار دیده می شوند. از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است و اجاق گاز سوگلی آشپزخانه پس مقاله امروز را با دقت بیشتری مطالعه نمایید.


مدل های مختلف اجاق گازهای صفحه ای

همانطور که از اسم آنها مشخص است، روی بخشی از اشپزخانه مانند میزهای مخصوص یا کابینت ها نصب شد و قابل جابجایی نمی باشند. تعداد شعله های این مدل گازها از یک شعله شروع شده و به 6 شعله هم می رسد. این مدل اجاق گازها اکثرا گاز سوز هستند اما انواع مدلهای برقی با صفحه های لمسی و دیجیتال هم هستند که توسط چند شرکت خارجی و داخلی تولید می شوند که بسیار شیک و زیبا می باشند و جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه میدهند.


دو مزیت اجاق گازهای صفحه ای

 یکی این که جم و جور بوده و نسبت به اجاق گازهای مبله فضای کمتری اشغال می کنند و مناسب اشپزخانه های کوچک می باشند.

دوم اینکه بسیار شیک و جذاب بوده و نمای آشپزخانه را ویژه تر می کنند.

تنها تفاوت این  مدل گازها با گازهای مبله نداشتن فر می باشد.

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز در شهر تهران

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز در شهر تهران

تعمیر اجاق گاز در تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز آی.پی امداد در شرق ، غرب ، شمال و جنوب استان تهران در محل عیب یابی و رفع عیب می شود.

تعمیر اجاق گاز در شهر تهران

تعمیر اجاق گاز ، تعمیرات فر گاز ، گاز رومیزی ، فر و اجاق توکار در محل توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی آی.پی امداد با کمترین قیمت ، لوازم فابریک و ضمانت نامه رسمی در شمال ، جنوب ، غرب و شرق تهران محقق میشود . مجموعه آی پی امداد در تهران با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع گازهای رومیزی ، توکار ، فر دار  و غیره را در محل با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید ( نمایندگی تعمیرات اجاق گاز شهر تهران)

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ، تعمیر گاز رومیزی ، تعمیر فندک اجاق گاز ، خدمات پس از فروش اجاق گاز ، تعمیر فر اجاق گاز

سرعت در تعمیر اجاق گاز

  • نخست با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز اجاق گاز خود تماس بگیرید.
  • در صورت تماس با اپراتور ؛ جهت رفع عیب اجاق گاز شما ، مشاوره رایگان داده می شود ، تا بی نیاز به تعمیرکار اجاق گاز مشکل شما برطرف گردد.
  • در صورتیکه مشکل اجاق گاز شما جدی بود ، ظرف مدت کمتر از یکساعت تکنسین متخصص مربوط به برند اجاق گاز شما ( تعمیرکار آموزش و دوره دیده مربوط به همان برند ) در محل حاضر می شود.