نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

چرا صفحه نمایش ماکروفر کار نمیکند؟

چرا صفحه نمایش ماکروفر کار نمیکند؟

ماکروفرها برنامه‌های زیاد و متفاوتی دارند که از طریق پنل آن میتوان از تمامی این برنامه‌ها استفاده کرد. کار نکردن دکمه‌ها و یا خرابی در پنل ماکروفر باعث اختلال های زیادی در دستگاه می‌شود. اما علت کار نکردن دکمه‌های ماکروفر چیست؟ و چرا صفحه نمایش ماکروفر کار نمیکند؟ برای پاسخ به این سوالات و عیب یابی ماکروفر این مقاله را تا انتها بخوانید.
کار نکردن صفحه کلید مایکروویو در مدل های دکمه ای

دکمه های مایکروویو و پنل های خورشیدی که از کلید 2 یا 4 پل استفاده می کنند معمولاً به دلیل شاسی، استفاده زیاد، آلودگی و نفوذ حشرات در برد اصلی سوئیچ کار نمی کنند، در این حالت معمولاً در کلیدهای پرکاربرد مانند استارت. و این اتفاق نمی افتد.

زیرا دکمه شروع مایکروویو کار نمی کند

معمولاً با فشردن یک دکمه در مایکروفرهای پاناسونیک و نشنال، حرف L مخفف Lock است و روی نمایشگر نمایشگر ظاهر می شود. باید دستگاه را از برق بکشید. دوباره از دستگاه استفاده کنید

صفحه کلید مایکروویو در مدل های لمسی کار نمی کند

دلیل کار نکردن صفحه لمسی و تاچ پد مایکروویو به دلیل خرابی قسمتی از اتصالات تخت به برد است که معمولا با کلیدهای پرکاربرد مانند استارت و استاپ شروع می شود اما بر خلاف مدل های دکمه ای پس از مدتی دچار مشکل می شود. دسترسی به تمام کلیدها امکان پذیر است یا اکثر آنها می آیند. اگر ماکروفر زیمنس دارید و پنل آن کار نمیکند با استفاده از تعمیرات ماکروویو زیمنس توییتر آی پی امداد این مشکل را برطرف کنید.

چرا دکمه مایکروویو کار نمی کند

در بیشتر موارد، یافتن علت کار نکردن دکمه های مایکروفر و تعمیر برد در منزل مشکل را حل می کند. دلیل کار نکردن کیبورد لمسی مایکروویو به دلیل استفاده مکرر، شرایط محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار و رطوبت، فشار بیش از حد و گذشت زمان است.

مایکروویوهای صفحه کلید لمسی و لمسی در برندهای سامسونگ و ال جی با ایجاد اتصال کوتاه خطا را نشان می دهند.

در مایکروفرهای سامسونگ با ارور SE

در اجاق های مایکروویو ال جی، علامت اختصاری L مخفف Lock است

در صورت مشاهده این علائم، قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروویو، ابتدا دو شاخه را از برق بکشید و بعد از 10 ثانیه آنها را وصل کنید.

دلیل کار نکردن دکمه های مایکروفر در مدل های دیگر

برخی از بردها دارای پوسته غشایی هستند که می تواند به دلیل کارایی بالا، استفاده نامناسب، کثیفی و ... باشد که در برند سامسونگ بیشتر دیده می شود.خرابی ولوم چرخش سلکتور که در برخی اجاق‌های مایکروویو و پنل‌های خورشیدی مانند سامسونگ، ال‌جی، فوما، تکنو گاز، یورولوکس، دلمونتی و ... بیشتر از سایر مدل‌ها دیده می‌شود دکمه استارت با تنظیم چرخش صدا است. برای آنکه با ماکروفر خود و نحوه علکرد دکمه‌های آن بیشتر آشنا شوید به توییتر آی پی امداد مراجعه کنید.

وقتی کلید شروع صدا هنگام چرخش از کار بیفتد، به دلیل کار زیاد و فشار آسیب می بیند. در اصل یک اتصال کوتاه دارد.

یکی دیگر از مشکلات ولوم چرخش این است که زمان چرخش با مسیر نامناسب است، به این معنی که وقتی دستگاه خراب است، ممکن است این عدد با نیم چرخش آن به 10 15 ثانیه یا 50 دقیقه افزایش یابد (که باید 3-4 طول بکشد. دقایق).

قطعا علت کار نکردن دکمه های مایکروفر و سولاریوم در منزل توسط تکنسین های مجموعه به راحتی قابل انجام است و در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

 

.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
دوستان اگر ماکروفر شما هم مثل دستگاه ما لامپ مگنترونش خراب شده از مقاله لامپ مگنترون ماکروفر میدیا دچار مشکل شده است، جهت عیب یابی و تعمیرات استفاده کنید من با کمک اون مقاله تونستم لامپشو عوض کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.