نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی ماکروفر بوش

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماکروفر بوش

اگر تعریف ماکروفرهای بوش را زیاد شنیده اید ولی تاکنون سابقه خرید ماکروفر بوش را نداشته اید، بد نیست با تاریخچه کارخانه تولید ماکروفر بوش آشنا شوید:

  • رابرت بوش در سال 1886 کارگاهی برای تعمیرات لوازم برقی، ماشین آلات، دستگاه های تلفن و … تاسیس کرد.
  • پس از گذشت چندین سال این کارگاه کوچک به یک شرکت بین المللی تبدیل شد و دفاتر بسیاری از شرکت بوش را در شرکت هایی مانند چین، ژاپن، استرالیا، آرژانتین و … را تاسیس کرد.
  • با شروع جنگ جهانی اول و با تعطیل شدن دفاتر شرکت بوش، رابرت بوش به فکر تولید محصولات جدید مانند شیشه پاک کن خودرو، چراغ موتور سیکلت، چراغ دوچرخه و…. افتاد.
  • شروع جنگ جهانی دوم نیز برای شرکت بوش خالی از لطف نبود و توانست محصولات نظامی بسیار زیادی را در این بازه تولید کند.
  • پس از جنگ جهانی دوم شرکت بوش پا به عرصه تولید لوازم آشپزخانه اعم از یخچال بوش، لباسشویی بوش و مخلوط کن افتاد، که این محصولات فروش بسیار زیادی را داشتند.
  • با گذشت بیش از یک قرن شرکت بوش جزء 3 برند برتر جهان و یکی از 10 شرکت برتر آلمانی است، که تمامی محصولات این شرکت اعم از ماکروفر بوش در سراسر جهان متقاضیان بسیار زیادی دارد.

ماکروفر بوش ساخت کدام کشور است؟

سوال زیادی  از شما این میباشد که ماکروفر بوش ساخت کدام کشور است؟  مایکروفر بوش یک برند آلمانی میباشد که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه تولید قطعات خودرو، ابزارآلات برقی و لوازم خانگی یکی ازممتازان بازار جهانی میباشد.

بررسی خدمات پس از فروش ماکروفر بوش؟

مسلما در این وضع اقتصادی و گران شدن محصولات از جمله لوازم خانگی، خدمات پس از فروش با کیفیت  محصول می تواند یک پوئن خوب در وقت خریدمان است. از آنجا در این مقاله درباره ماکروفر بوش صحبت میکنیم، میخاهیم در ادامه درباره اینکه خدمات پس از فروش ماکروفر بوش چطور است صحبت کنیم، با ما در ادامه همراه باشید.

  • برند بوش آلمانی مثل بسیاری از برندهای خارجی دیگر به دلیل شرایط در حال حاضر کشور در سطح بین الملل، نمی تواند حضور مستقیم در کشور دارند، به همین دلیل خدمات پس از فروش ماکروفر بوش به برخی از شرکت های داخلی داده شده است که در صورت نیاز به استفاده از این خدمات با شماره های درج شده روی ضمانت نامه تماس حاصل کنند.
  • اما اگر گارانتی ماکروفر بوش تمام شد چه کنیم؟ یا در صورت عدم رضایت از خدمات پس از فروش بوش چیکار باید کرد؟
  • در این صورت جای هیچگونه نگرانی نمیباشد، کافی میباشد شما با تعمیرگاه هایی که شعب های مختلفی در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و به تعمیر و سرویس ماکروفر بوشipemdad شما در محل بپردازند.

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی فریجیدر

معنای کلمات نوشته شده روی ماشین ظرفشویی فریجیدر

در این بخش از مقاله معرفی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی فریجیدر به چک کردن معنی کلمات روی ظرفشویی فریجیدر میرسیم. اصطلاحات انگلیسی روی ماشین لباسشویی فریجیدر را در ادامه مورد بررسی قرار خواهند کرفت که هر یک چه معنی دارند.

معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی فریجیدر به شکل زیر است :

On/Off روشن / خاموش

Start/Cancel شروع/لغو

Half Load نیمه ظرفیت

Delay Start تاخیر در شروع

Hi Tempt Wash شستشو با دمای زیاد

Eco اقتصادی ، سازگار با محیط زیست

Normal نرمال

Sanitize Option ضدعفونی کننده

Rinse پیش شست و شو ، برای آبکشی ظروف

Display نمایشگر

انواع مدل های برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی فریجیدر

در این بخش نیز به بررسی انواع برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی فریجیدر پرداخته ایم. برای شستشوی بهینه ظرف ها در ماشین ظرفشویی فریجیدر و هر برند دیگری باید به چند نکته مهم توجه کنید:

  • برنامه های شستشوی ظرفشویی فریجیدر تنوع مناسبی دارد
  • با توجه به میزان کثیفی ظروف نسبت به انتخاب بهینه ترین حالت اقدام نمایید

Normal نرمال

  • برنامه شستشوی نرمال ماشین ظرفشویی فریجیدر است.
  • برای شستن ظرف هایی که دارای چربی های تازه ای است مناسب میباشد.
  • زمان شستشو در این برنامه 89 دقیقه میباشد.

Eco اقتصادی ، سازگار با محیط زیست

  • برنامه شستشوی اکو در ماشین ظرفشویی فریجیدراست.
  • برای شستشو ظروف با چربی و کثیفی متوسط است.
  • برای شستن ظروف خیلی کثیف کاربرد نخواهد داشت.

POTS & PAN ظروف سفالی و ماهی تابه ها

  • برنامه شستشوی ظروف سفالی در ظرفشویی استفاده خواهد شد.
  • ظروف حساس در آشپزخانه را می توان با آن شست.

Fast سریع

  • دمای شستشو در این برنامه 65 درجه تنظیم می شود
  • برای شستن ظروف شیشه ای و کریستالی و بلوریجات کاربرد دارد
  • زمان آن سریع بوده و نیاز به صبر زیادی ندارد

Pre Wash پیش شست و شو ، برای آبکشی ظروف

  • برنامه پری واش در ماشین ظرفشویی فریجیدر است.
  • برای شستشوی اولیه ظرف های خیلی کثیف از این برنامه استفاده می شود
  • مواد شوینده در آن به کار گرفته نشده و تنها ظروف خیس می خورند

Rinse Only خیساندن ظروف

  • این برنامه برای خیس کردن ظرف ها قبل از شروع شستشو کاربرد دارد.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی زیمنس

 تاریخچه کارخانه ماشین لباسشویی زیمنس

علاوه بر این که ماشین لباسشویی های زیمنس در ایران طرفداران زیادی را بدست اوردند ولی به دلیل عدم حضور این برند در ایران بسیاری از افراد نامی از این محصول نشنیده اند و با برند زیمنس چندان اشنا نیستند، حتی اگر جزو کسانی میباشید که با این برند آشنایی ندارند بهتر میباشد تا قبل از خرید ماشین لباسشویی های زیمنس به اشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های زیمنس اقدام کنید.

  • برند زیمنس در سال 1847 در برلین آلمان شروع به کار کرد و با هدف تولید لوازم خانگی با کیفیت و مهندسی شده وارد بازار شد، با گذشت کمتر از 4 دهه برند زیمنس خط تولید خود را بسیار گسترش داد و رفته رفته تبدیل به برندی بین المللی شد که در کشور های زیادی نمایندگی دارد و فعالیت میکند، این برند که حوزه فعالیت بسیار بالایی دارد در ابتدا به تولید خط تلگراف مشفول بود و پس از مدتی با تولید غالب لوازم منزل و همه لوازم ساختمانی به یکی از مطرح ترین برند های جهان تبدیل شد.
  • برند زیمنس در دو مرحله بعد از جنگ جهانی اول و دوم مانند خیلی دیگر از برند ها تا مرز فرو پاشی رفت اما با قبول پیمانکار پروژه های بزرگ شهره مانند کشیدن راه آن توانست تا دوباره جان بگیرد.
  • امروزه برند زیمنس در حوزه تولیدات لوازم منزل به یکی از بهترین برند های جهان تبدیل شده و یکی از برند هایی است که نام محصولات صنعتی آلمان به آن محتاج است.

زیمنس تولید کدام کشور است؟

همانطور که فهمیدی برند زیمنس امروزه برندی بین المللی میباشد و تولیدات خود را در کشور های مختلفی روانه بازار می کند، به همین سبب بررسی این موضوع که ماشین لباسشویی زیمنس در کدام یک از کارخانه های این برند تولید می شود موجب شکل گیری این سوال شده که ماشین لباسشویی زیمنس ساخت کجاست؟.

  • لوازم خانگی برند زیمنس عمدتا در خود آلمان یا کشور لهستان تولید و به بازار ارائه می شوند، اما اگر منظور شما از این سوال این است که قطعات ماشین لباسشویی های زیمنس ساخت کجاست باید به شما بگوییم که این قطعات در کارخانه مرکزی زیمنس در آلمان تولید می شود.

بررسی خدمات پس از فروش زیمنس؟

معمولا خریداران لوازم خانگی علاقه زیاد تری به خرید محصولات خارجی دارند اما در سال های اخیر نگرانی خدمات پس از فروش محصولات خارجی کمی انتخاب را برای این خریداران سخت تر کرده، اگر میخاهید ماشین لباسشویی زیمنس بخرید اما مطلع نیستید که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های زیمنس چطور است در این بخش با ما همراه باشید.برای ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در سایت آی پی امدادکلیک کنید.

بررسی رقبای برند زیمنس؟

این که ماشین لباسشویی های زیمنس با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند می توانند با معرفی رقبای این برند کمک به سزایی به شما بکنند و این موضوع که این محصولات در حد چه برند هایی هستند را به شما می فهماند، به همین دلیل هم در این بخش با ما همراه باشید.

  • وقتی که برندهای خارجی را بررسی میکنیم متوجه این موضوع میشویم که برند هایی مانند بوش، فیلیپس، زیمنس و سامسونگ اصلی ترین رقبای این محصول هستند و این به آن معناسب که ماشین لباسشویی های زیمنس را می توان جزو بهترین محصولات در جهان دانست.

بررسی کیفیت یخچال مابه

یخچال مابه دارای چه امکاناتی میباشد؟

این مسئله که یخچال مابه چه امکاناتی دارد پرسش اغلب مصرف کنندگان می است که ما در بررسی کیفیت یخچال مابه باید به آن پرداخته ایم.

یخچال های مابه از نظر کارایی و دوام مورد خیلی خوبی برای خرید می است همچنین این یخچال ها در ظاهر نیز طراحی خوبی دارند و دارای تنوع زیادی میباشند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آ نها می کند. شما به وسیله یخچال مابه می توانید آشپزخانه ای زیباتر داشته باشید.

تاریخچه ساخت یخچال مابه

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال مابه  آشنا خواهیم کرد. یخچال های مابه در کشور مکزیک ساخته شده ‌اند و به طور کل این برند در سال ۱۹۴۶ در مکزیک کار خود را آغاز کرده، البته این شرکت در ابتدا مبلمان مخصوص آشپزخانه را تولید و روانه بازارمی کرد اما پس از مدتی کار خود را گسترش داده و اکنون حدود ۵۰ درصد از بازار مکزیک را به دست گرفته است.

بد نیست بدانید که شرکت مابه از سال 1940 اغاز به ساخت اجاق گاز و یخچال فریزر کرده و تولید مبلمان آشپزخانه خود را کم کرده است.

این برند در سال ۱۹۶۰ به عنوان بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی در کشور مکزیک معرفی گردید.

مابه برای فروش بیشتر اقدام به شراکت با آمریکا کرده و با شرکت بزرگ جنرال الکتریک وارد شراکتی عظیم شد و پس از آن فروش خود را چندین برابر کرد. مابه در اواخر دهه ۹۰ میلادی ۷۰ درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داد و به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان تبدیل شد.

یخچال مابه متعلق به کدام کشور است؟

در بررسی کیفیت یخچال مابه صد در صد برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال مطرح میشود که یخچال مابه ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های مابه ساخت کشور مکزیک هستند و در آنجا ساخت و عرضه شده اند.

بررسی خدمات پس از فروش یخچال های مابه؟

برند مابه مانند سایر برندهای خارجی در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است تا گارانتی و ضمانت نامه هایی را به مشتریان خود در جهت خدمات پس از فروش یخچال مابه ارائه دهد اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت مابه رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال مابه شما در منزلتان حاضر شوند

نقد و بررسی یخچال دوو

انتخاب یخچال و فریزر آشپزخانه چیزی میباشد که در نگاه اول برای شما خیلی آسان به نظر می آید اما واقعا به نظر شما اینگونه است. انواع بسیار مختلفی از تکنیک ها، است که در فروشگاه مدرن نشان داده، دچار سردرگمی حتی زنان خانه دار ترین تجربه کرد. در این مقاله شما را در مورد نام تجاری محبوب کره ای Deawoo، که به تولید یخچال و فریزر پرفروش در سراسر جهان یاد می گیرند و یاد بگیرند که چگونه به با یک انتخاب اشتباه شود.

نام تجاری دوو با مراقبت از مشتری

این شرکت منحصر به فرد دارای سابقه ای طولانی، که به سال 1967 باز می گردد. پس از آن تولید اولین شناخته شده امروز به تمام جهان نام تجاری کره ای Deawoo افتتاح شد. در طول سال، این شرکت موفق به رسیدن به موفقیت در تولید پوشاک، ساخت و ساز، لوازم خانگی و حتی اتومبیل.

یخچال و فریزر دوو


Deawoo کارشناسان شرکت انجام تحقیقات منظم و توسعه فن آوری های جدید برای ایجاد یک تکنولوژی منحصر به فرد، که در هر نقطه از جهان منحصر به فرد. بالا محصولات با کیفیت و رویکرد مدرن اجازه نام تجاری به اشغال موقعیت پیشرو در میان رقبای خود. به همین دلیل است به او اعتماد، نه تنها کره بلکه مردم روسیه است.

یخچال و فریزر دوو - فن آوری های نوآورانه با تضمین کیفیت

Deawoo الکترونیک نام تجاری به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی شناخته شده است، و به ویژه - یخچال و فریزر. طراحی منحصر به فرد از شرکت، فن آوری های نوآورانه و طرح مشخص می سازد تمام محصولات قابل تشخیص توسط خریداران در سراسر جهان.

میان طیف وسیعی از یخچال و فریزر نه تنها مدل دو محفظه استاندارد، بلکه یک مینی فریزر یخچال و فریزر حق بیمه جانبی توسط سمت معروف ترکیبی شناخته شده است. متخصصان این شرکت یک تکنولوژی خاص که اجازه می دهد تا برای جلوگیری از تشکیل باکتری ایجاد شده است. مشخص شده است که محیط مرطوب از اتاق های برودتی به گسترش انواع میکروارگانیسم ها. به همین دلیل است که تمام یخچال و فریزر با یک لایه محافظ از نانو نقره، که اجازه می دهد تا شما را به حفظ طراوت از محصولات، و برای محافظت از مردم از انواع مختلف عفونتها پوشیده شده است. خلاقیت و نوآوری در میان رقبای تولید دوو تمایز قائل شود.


یخچال الکترونیک DAEWOO

یخچال و فریزر علامت کره ای، و بررسی های متعدد، یک مثال نخست از قابلیت اطمینان و سادگی در عمل.

چگونه به انتخاب یک یخچال و فریزر

قبل از خرید یک یخچال و فریزر، شما نیاز به تصمیم می گیرید که مدل شما نیاز دارید. موضوع انتخابات باید به عواملی مانند تعداد زیادی از مردم در خانواده، مقدار رژیم غذایی و عادات غذا خوردن، در دسترس بودن فضا و طراحی آشپزخانه، محدودیت های بودجه، و غیره است.

برای مثال، اگر خانه یک نفر زندگی می کند، بهتر است به دادن اولویت به یخچال و فریزر بودجه در. ابعاد آن برای محصولات ضروری ترین و فریزر به گوشت از فروشگاه و محصولات نیمه تمام برای یک مدت طولانی طراحی شده است.


بررسی یخچال و فریزر دوو

مناسب برای دادن یک یخچال کوچک. ابعاد اجازه می دهد تا آن را حمل در ماشین و حفظ تنها محصولات لازم ترین و فاسد شدنی. علاوه بر این، بررسی نشان می دهد که این دستگاه کاربردی مینیاتوری عهده وظایف خود است.

برای یک خانواده بزرگ و یا گروه بهتر است برای خرید یک حق بیمه یخچال و فریزر جانبی توسط سمت. ابعاد آن اجازه می دهد برای ذخیره تعداد زیادی از انواع مختلف محصولات. علاوه بر این، این مدل با صفحه نمایش لمسی الکترونیکی است که اجازه می دهد تا شما را به نظارت مصرف برق، دما و بیشتر مجهز شده است. در آخرین مدل از این کلاس است و حتی از Wi-Fi وجود دارد.

همه این و بسیاری از مدل های دیگر در محدوده یک شرکت دوو. یخچال و فریزر از این تولید کننده ما را قادر به پیدا کردن گزینه مناسب به خریدار با هر کیف پول. علاوه بر این، مجموعه ای از توابع ضروری و نوآورانه هر دو تمبر مالی، و در مدل های حق بیمه.

یخچال دوو الکترونیک

مدل های دو محفظه استاندارد محبوب ترین در میان خریداران در سراسر جهان می باشد. این یک مثال کامل از کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و قیمت مقرون به صرفه است. آرایش افقی دوربین باعث می شود این نوع یخچال و فریزر جمع و جور، که موجب صرفه جویی مقدار زیادی از فضای. در این مدل هر دو بالا و قرار دادن پایین تر از اتاق انجماد وجود دارد.

یخچال دوو، که راهنمایی می کند برای حتی یک کاربر بی تجربه روشن، آسان در مراقبت از حضور deodozatora آنتی بیوتیک است. این دستگاه اجازه می دهد تا برای حفظ هوای تازه در سلول 24 ساعت شبانه روز. عدم مبرد در واحد از یخچال و فریزر باعث می شود آن را کاملا امن، و عملکرد بی صدا آن را یک مزیت برای صاحبان آپارتمان استودیو. عملکرد کودک بلوک اجازه می دهد تا به شما برای محافظت یخچال و فریزر از باز کردن از بچه های کوچک، و گزینه فرصت موجب صرفه جویی در انرژی در زمانی که صاحبان خانه نیستیم.


یخچال و فریزر کوتاه - قابلیت فشرده

این گزینه ایده آلی برای ساکنین تابستان و کسانی که دوست دارند در یک خانه در کشور باقی بماند. پس از یخچال دوو مینی تنها جمع و جور است، اما همچنین مواد با کیفیت بالا است. دوره 45 لیتر کاملا با ظرفیت دو قفسه و محفظه برای نوشد. علاوه بر این، واحد دارای طراحی ارگونومیک که بر خلاف دوو سازنده. یخچال، قیمت که 5000 روبل تجاوز نمی کند، همچنین قادر به جا به داخل آپارتمان های کوچک.

با این حال، در چنین کنترل مدل دمای آن را مکانیکی انجام می شود. علاوه بر این، یخچال کوچک کمتر تطبیق به تغییرات دما در دست نیست و بلند حفظ اثر برای محصولات. با این حال، این گزینه مفید برای سفرهای کوتاه و یا تعطیلات تعطیلات خواهد بود.

یخچال دوو جانبی توسط سمت - با لوازم حق بیمه

حرف آخر را در فن آوری های مدرن - جانبی توسط سمت. این دستگاه منحصر به فرد تا به ترتیب غیر معمول از یخچال و فریزر محفظه در سطح عمودی. این راه حل مناسب برای یک آشپزخانه بزرگ و قادر به تکمیل فضای داخلی آن است. که تنوع رنگ های مختلف به شما کمک خواهد گزینه مناسب است که به هر آشپزخانه مناسب را انتخاب کنید.


آموزش یخچال دوو

در این مدل ها، درجه حرارت در دو اتاق از طریق یک صفحه نمایش الکترونیکی تنظیم می شود. این مانند محدودیت قدرت، روشنایی در فریزر، ساعت زنگ دار و خیلی بیشتر ممکن است برای مشخص تنظیمات است. تابع SN-T اجازه می دهد تا یخچال و فریزر به انجام وظایف خود حتی در دمای 45 درجه سانتیگراد است. یک تکنولوژی خاص توربو-X-خنک کننده سرد محصولات خود را به 40 درصد سریع تر از هر مدل دیگری.

حجم 500 لیتر می توانید مقدار زیادی از مواد غذایی در سلول ها، که برای یک تیم بزرگ خانواده و یا کار مهم است را ذخیره کنید. این یخچال نیز در مجموعه رستوران های بزرگ، که اجازه می دهد تا به جای حجم لازم از محصولات مختلف برای پخت و پز استفاده می شود.

چگونه برای مراقبت از یخچال دوو

جدیدترین مدل یخچال و فریزر چنین مراقبت دقیق به عنوان همتایان قدیمی خود نیاز ندارند. بدون فراست از ویژگی های نوآورانه مانع یخ و ineyu جمع آوری شده در دیواره های محفظه را. بر این اساس، یخچال و فریزر دوو انجام یخ چیزی را اب دستی نیاز ندارد.

تنها چیزی که شما نیاز به این دستگاه با تکنولوژی بالا - بهداشت هفتگی و یک منبع دائمی از عرضه است. تولید کننده می دهد گارانتی ده ساله در تجهیزات آن است. البته این نشانه ای از صداقت و اعتماد خود را است. در مورد تعمیر یخچال و فریزر دوو گسل را می توان در هر مرکز خدمات ساخته شده و یا استفاده از فروشگاه گارانتی.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو کلیک کنید.