نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی کیفیت یخچال مابه

یخچال مابه دارای چه امکاناتی میباشد؟

این مسئله که یخچال مابه چه امکاناتی دارد پرسش اغلب مصرف کنندگان می است که ما در بررسی کیفیت یخچال مابه باید به آن پرداخته ایم.

یخچال های مابه از نظر کارایی و دوام مورد خیلی خوبی برای خرید می است همچنین این یخچال ها در ظاهر نیز طراحی خوبی دارند و دارای تنوع زیادی میباشند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آ نها می کند. شما به وسیله یخچال مابه می توانید آشپزخانه ای زیباتر داشته باشید.

تاریخچه ساخت یخچال مابه

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال مابه  آشنا خواهیم کرد. یخچال های مابه در کشور مکزیک ساخته شده ‌اند و به طور کل این برند در سال ۱۹۴۶ در مکزیک کار خود را آغاز کرده، البته این شرکت در ابتدا مبلمان مخصوص آشپزخانه را تولید و روانه بازارمی کرد اما پس از مدتی کار خود را گسترش داده و اکنون حدود ۵۰ درصد از بازار مکزیک را به دست گرفته است.

بد نیست بدانید که شرکت مابه از سال 1940 اغاز به ساخت اجاق گاز و یخچال فریزر کرده و تولید مبلمان آشپزخانه خود را کم کرده است.

این برند در سال ۱۹۶۰ به عنوان بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی در کشور مکزیک معرفی گردید.

مابه برای فروش بیشتر اقدام به شراکت با آمریکا کرده و با شرکت بزرگ جنرال الکتریک وارد شراکتی عظیم شد و پس از آن فروش خود را چندین برابر کرد. مابه در اواخر دهه ۹۰ میلادی ۷۰ درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داد و به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان تبدیل شد.

یخچال مابه متعلق به کدام کشور است؟

در بررسی کیفیت یخچال مابه صد در صد برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال مطرح میشود که یخچال مابه ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های مابه ساخت کشور مکزیک هستند و در آنجا ساخت و عرضه شده اند.

بررسی خدمات پس از فروش یخچال های مابه؟

برند مابه مانند سایر برندهای خارجی در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است تا گارانتی و ضمانت نامه هایی را به مشتریان خود در جهت خدمات پس از فروش یخچال مابه ارائه دهد اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت مابه رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال مابه شما در منزلتان حاضر شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.