نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک

لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار مهم و ضروری می باشد که امروزه در بیشتر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای برنامه ها و قابلیت های بی نظیری می باشد که به کمک آن ها می توان فرآیند شستشو را با کیفیت تر کرده و به آن سرعت بخشید. همه روزه برندهای مختلفی از لباسشویی به بازار وارد می شوند که یکی از آن ها برند مونارک می باشد. لباسشویی مونارک دارای کیفیت مطلوبی بوده و بسیاری از مردم به خرید آن روی آورده اند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک پرداخته و روش حل آن را شرح دهیم. با ما در این مقاله از آی پی امداد همراه باشید.

1.   علت ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک چیست؟

2.   رفع ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک

 

علت ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک چیست؟

یکی از سوالاتی که مردم درباره این لباسشویی می پرسند این است که علت ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک چیست؟ لباسشویی های قدیمی مونارک ممکن است به دلایلی دچار مشکل ایراد در سیکل شستشو شوند. این ایراد به شرح زیر می باشد:

·        این مشکل معمولا برای لباسشویی های درب از جلوی قدیمی مونارک اتفاق می افتد.

·        زمانی که لباس ها را درون دیگ لباسشویی قرار می دهید لباسشویی شروع به کار نمی کند.

·        پس از کم کردن حجم لباس ها لباسشویی شروع به کار می کند.

با توجه به این که دستگاه های قدیمی دارای سنسور وزن نمی باشد علت ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک از خرابی خازن موتور می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر در این باره خواهیم پرداخت.


بیشتر: برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الکترولوکس

 

رفع ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک

خرابی خازن موتور اصلی ترین علت ایراد در سیکل شستشو لباسشویی مونارک می باشد. موتور لباسشویی مهم ترین قطعه این دستگاه است که از اجزای بسیاری تشکیل شده است. یکی از این اجزا خازن می باشد. موتور لباسشویی دارای دو خازن است که یکی از آن ها استارتر بوده و دیگر به طور مداوم کار می کند. مشکل ایراد در سیکل شستشو معمولا به علت خرابی خازن استارتر می باشد. این خازن چند ثانیه کار کرده و باعث راه اندازی موتور می شود. خرابی این قطعه باعث می شود تا لباسشویی شما در سیکل شسشتو دچار مشکل شود. برای رفع این مشکل باید به تعویض خازن استارتر بپردازید. برای تعویض این قطعه بهتر است از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.