نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آموزش استفاده ازشوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین اختراعات بشر برای صرفه جوی در زمان و انرژی می باشد. شستشوی سریع ظروف کثیف یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه در میان مردم است. ماشین ظرفشویی با دقت و سرعت بالا ظروف کثیف را به تمیزترین حالت ممکن شستشو می دهد و خشک می کند. یکی از مهم ترین مسائل در استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی استفاده از شوینده های مناسب و با کیفیت است. یک شوینده خوب می تواند به افزایش کیفیت شستوشوی ظروف در ماشین ظرفشویی کمک بسیاری کند. ما در این مقاله از وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به معرفی و آموزش نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی می پردازیم.با ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

1.    انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی

2.    قرص ماشین ظرفشویی بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

3.    نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ ژل ظرفشویی

4.    نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ استفاده از نمک

5.    آموزشاستفادهازشویندههایماشینظرفشویی؛ استفاده جلا دهنده

6.    آموزشاستفادهازشویندههایمختلفدرماشینظرفشویی ( جایگاه ریختن شوینده)

 

انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی

بدون وجود شوینده ها فرایند شستوشو ناقص است.همانطور که گفتیم شوینده ها در کیفیت شستوشوی ظروف در ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی دارند.پس برای داشتن ظروفی تمیز تر باید شوینده ها را بخوبی بشناسیم.قبل از اینکه به بررسی نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی بپردازیم، در این بخش درباره­ انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی اطلاعاتی بدست می آوریم.بطور کلی انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی به صورت زیر می باشند :

·        پودر ظرفشویی

·        مایع ظرفشویی

·         ژل ظرفشویی

·         قرص ظرفشویی

در ادامه هریک از این مواد شوینده را معرفی کرده و به توضیح مختصری درباره آن ها خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی ویرپول و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آی پی امداد با نمایندگی های این شرکت در تماس باشید.

قرص ماشین ظرفشویی بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

برای آموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشین ظرفشوییابتدا باید با قرص ماشین ظرفشویی آشنا شوید.در بین مواد شوینده­ بالا امروزه قرص ماشین ظرفشویی یکی از محبوب ترین شویندهها می باشد.اندازه گیری راحت مقدار مناسب یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این شویندهاست. قرص ماشین ظرفشویی در واقع یک شویندهفرمولهشده استتاعملیاتشستشورابهترانجامدهد. این قرص ها دارای پوششی هستند که دربرابررطوبتوگرمایمحیطمحافظتشوند.این قرص ها در تمام آب ها قابل استفاده هستند اما اگر آب سخت باشد می توانید از قرص های مخصوص آب سخت استفاده کنید.قرص ماشین ظرفشویی ترکیبی از چند ماده شوینده مانند نمک و جلا دهنده و پودر ظرفشویی است.از همین رو استفاده از یک قرص ماشین ظرفشویی بسیار بصرفه به نظر می آید.

اگر در منزل خود ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ ژل ظرفشویی

یکی دیگر از مواد شوینده که از محبوبیت بالایی برخوردار است، ژل ظرفشویی می باشد.جهتآموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشین ظرفشوییباید با ویژگی های ژل شوینده آشنا شوید.

از دلایل محبوبیت این شوینده می توان به سرعت حل شدن آن در آب اشاره کرد. همچنین این شوینده بهترین گزینه برای رفع بوی بد ظروف می باشد و از رسوب گیری دستگاه نیز جلوگیری می کند.ژل ظرفشویی توانایی زیادی در تمیز کردن ظروف دارد و می توانید به راحتی مقدار مورد استفاده برای ظروف را اندازه گیری کنید. شما می توانید با استفاده از نمک و جلادهنده همراه ژل ظرفشویی به تمیزتر شدن ظروف کمک کنید و همچنین بوی بد ظروف پس از شستشو را به طور کامل از بین ببرید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی آرچلیک و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آرچلیک در آی پی امداد با نمایندگی های این شرکت در تهران در تماس باشید.

 

نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ استفاده از نمک

همانطور که گفتیم استفاده از نمک همراه ژل ظرفشویی یک راه مناسب برای شستشوی ظروف می باشد. یکی از نکات مهم در آموزش استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی استفاده از نمک می باشد. همانطور که می دانید استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی باعث می شود سختی آب گرفته شود. شما می توانید در سیستم سختی گیر آب در ماشین ظرفشویی مقداری نمک بریزید و سختی آب را بگیرید. این امر باعث شستشوی بهتر ظروف می شود. استفاده از نمک همراه شوینده های مختلف ( حتی آن دسته که نیاز به نمک ندارند) می تواند از رسوب گیری ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.

 

آموزش استفاده ازشوینده های ماشین ظرفشویی؛استفاده جلا دهنده

یکی دیگر از نکات مهم در نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی، استفاده از جلا دهنده می باشد.جلادهنده که به صورت قرص است را باید در 5 دقیقه آخر شستشو به خشک کن ماشین ظرفشویی اضافه کنید.برای این کار باید مخزن جلادهنده را که روی درب ماشین ظرفشویی می باشد باز کنید و جلادهنده را به دستگاه اضافه کنید. عدم استفاده از جلادهنده همراه با شوینده های مختلف باعث باقی ماندن لکه روی ظروف شسته شده می شود.نکته مهم دیگر در استفاده از شوینده های مختلف و جلادهنده ماشین ظرفشویی اصل بودن قرص جلادهنده می باشد. استفاده از جلادهنده های غیر اصل موجب زنگ زدگی فلزهای درون ماشین ظرفشویی می شود.

 

آموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشینظرفشویی ( جایگاه ریختن شوینده)

یکی از سوالات متداول مردم درباره ­استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی این است که: شوینده را درکدام قسمت ماشین ظرفشویی بریزیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که جایگاه مخزن شوینده در ماشین ظرفشویی روی درب دستگاه می باشد.روی درب ماشین ظرفشویی کنار مخزن جلادهنده، مخزن شوینده قرار گرفته است.نحوه استفاده از آن نیز به میزان پر بودن سبد های درون ماشین ظرفشویی بستگی دارد که به صورت زیر می باشد:

·        اگر سبد قرار گرفتن ظروف پر باشد باید، میزان شوینده باید تا شیار دوم مخزن باشد.

·         اگر این سبد تا نصفه پر باشد، میزان شوینده باید تا شیار اول مخزن باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ریختن شوینده های مختلف، مخزن را تا حد تعیین شده پر از شوینده کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند بوده باشد.


 

 

جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟

همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشو، در میزان مصرف آب و برق نیز صرفه جویی می کند.یکی از قطعات مهم برای کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی جت پمپ می باشد. جت پمپ ماشین ظرفشویی یک قطعه نوآورانه در این دستگاه است که کارکرد ماشین را کامل تر، کارآمدتر و به صرفه تر می کند.این قطعه در واقع وظیفه­کنترل، تنظیم فشارآب وهمچنین چرخش آب برای کاهش مصرف انرژی را بر عهده دارد. ما در این مقاله تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی قصد داریم ضمن پاسخ به سوال: جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟ به توضیح نحوه عملکرد آن و دلایل خراب شدن آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟

 

1.   نحوه عملکرد جت پمپ ماشین ظرفشویی

2.   علت خراب شدن جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟

3.   مشکلاتی که خرابی جت پمپ در ماشین ظرفشویی ایجاد می کند

4.   نحوه تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی

5.   نتیجه گیری از موضوع جتپمپماشینظرفشویی چیست؟

نحوه عملکرد جت پمپ ماشین ظرفشویی

در مرکز ماشین ظرفشویی یک موتور اینورتور دایرکت (جت پمپ مجهزبه اینورتر) قرار دارد. این بخش در ماشین ظرفشویی چرخش وفشارآب رابه طورکاملا دقیق کنترل می‌کند. این کنترل دقیق فشار آب و چرخش آن کمک زیادی به کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی می کند.در بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی جت پمپ و هیترهای گرمایشی آب در یک قسمت می باشند. یکی از مهم ترین مزایای یکی شدن جت پمپ ماشین ظرفشویی و هیتر آب، بالا بردن سرعت گرم کردن آب می باشد که این امر کمک بسیاری به کاهش مصرف انرژی می کند.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی زیمنس و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در آی پی امداد بهره مند شوید.

علت خراب شدن جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟

همانطور که گفتیم جت پمپ ماشین ظرفشویی یکی از قطعات مهم این دستگاه می باشد. این قطعه با کنترل دقیق فشار آّب و چرخش آن کمک بسیاری در کاهش مصرف انرژی می کند. اما این قطعه نیز مانند دیگر قطعات این دست ماشین ها ممکن است به دلیل عدم نگهداری و استفاده صحیح و یا به مرور زمان خراب شود.دلایل خرابی پمپ جت ماشین ظرفشویی عبارتند از:

. شکستن پروانه جت پمپ:در صورت شکستگی پروانه جت پمپ، ماشین ظرفشویی به درستی کار نمی کند و باید برای تعویض پروانه جت پمپ اقدام کنید.

.سوختگی سیم پیچ جت پمپ به طور کامل و یا حتی نیم سوز شدن آن: سیم پیچ یکی از مهم ترین اعضای جت پمپ می باشد که هر گونه سوختگی و نیم سوز شدن آن موجب از کار افتادن جت پمپ می شود.

. قفل شدن جت پمپ :جت پمپ ماشین ظرفشویی ممکن است به دلایل مختلفی مانند کثیف شدن قفل شود که این موضوع موجب از کار افتادن جت پمپ می شود.

.عمل کردن محافظ گرمایی جت پمپ:در صورتی که جت پمپ زیاد از حد داغ شود محافظ گرمایی آن عمل کرده و جت پمپ را از کار می اندازد.

در صورت بروز هریک از موارد بالا باید برای تعمیر یا تعویض جت پمپ ماشین ظرفشویی خود اقدام کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی زیمنس و برروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد استفاده کنید.

مشکلاتی که خرابی جت پمپ در ماشین ظرفشویی ایجاد می کند

یکی از مهم ترین قطعات برای درست عمل کردن ماشین ظرفشویی جت پمپ می باشد. در صورت بروز هرگونه خرابی یا اشکال در جت پمپ، عملکرد ماشین ظرفشویی دچار مشکل خواهد شد.در صورتی که ماشین ظرفشویی شما متوقف شده است و یا مشکلی در کیفیت شستشوی ظروف شما به وجود آمده است، یکی از دلایل مهم آن خراب شدن جت پمپ ماشین ظرفشویی می باشد.برای مثال زمانی که جت پمپ کثیف باشد به دلیل اینکه نمی تواند فشار آب را کنترل کند، آب با شدت مناسبی وارد ماشین نمی شود و این امر باعث می شود شستشو بی نتیجه باشد و ظروف به درستی تمیز نشوند.

اگر در منزل خود ماشین ظرفشویی ال جی دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در آی پی امداد استفاده کنید.

نحوه تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی

مراحل تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی به صورت زیر می باشد:

 

·        در موتور دایرکتبه وسیله مته­­ دریل پرچ موتور را از قسمت پرچ جدا کنید

·         با جدا شدن لاله پرچ، سیم پرچ را از قسمت هسته خارج کنید.

·        برای بیرون آوردن بوش کش بلبرینگ ها، دو پوسته­ موتور را جدا کنید.

·        پوسته زنگ زده را سمباده زده و به وسیله اسپری رنگ نقره ای رنگ بزنید.

·        توجه داشته باشید اگر موتور شافت بلند می باشد هنگام نصب فاصلهبینکاسهنمدوپرهآبپاش باید 2 سانت باشد تا به کاسه نمد فشار وارد شود.

·        در ماشین ظرفشویی های قدیمی موتور را از قسمت جوشویادرزحلزونی برش دهید.

·        لایه اول را با دقت ببرید.

·        به کمک پیچ گوشتی قسمت جدا شده و پره را با نگه داشتن شفت باز کنید. کاسه نمد را از جایش درآورید و موتور را از هم جدا کنید.

·         با بوش کش بلبرینگ ها را در آورده و با دور بالا جایگزین کنید.

·        سیل به شماره 8 را جایگزین کاسه نمد بالا نمایید و در زیر قسمت نشیمن کمی گریس بزنید. بعد گذاشتن قسمت بالا، به محکم کردن پره آب پاش حلزونی بپردازید.

·         پوسته های حلزونی را سر جایش قرار دهید. برای اینکه پره به قسمتی ساییده نشود با پیچ گوشتی شفت را بچرخانید.

·         به کمک دستگاه هیتر و تنظیم دمای ماشین ظرفشویی روی 150 درجه چهار گوشه دستگاه تنظیم کرده و شروع به جوش کاری کنید.

 

نتیجه گیری از موضوع جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست؟

با مطالعه این مقاله آموزشی و تخصصی دانستیم که جت پمپ ماشین ظرفشویی چیست و چه وظیفه ای در ماشین ظرفشویی دارد.این قطعه بسیار مهم که وظیفه کنترل شدت و چرخش آب را در ماشین ظرفشویی به عهده دارد، گاهی به سبب استفاده نامناسب یا در طولانی مدت دچار خرابی می شود. درصورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در این قطعه روند کار ماشین ظرفشویی مختل خواهد شد و یا کیفیت سابق را نخواهد داشت.ازین رو در صورت بروز هرگونه اشکال در این قطعه باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.به این منظور می توانید از راهنمای این مقاله استفاده کنید.

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

ماکروفر ها امروزه به عنوانیکی از وسایل خانگی پر کاربرد در هر خانه ای به شمار می آیند که با داشتن برنامه های پخت متعدد، توانسته اند سرعت و روند پخت و پز را در هر آشپزخانه ای بالا ببرند. استفاده از ماکروفر کار چندان پیچیده ای نیست و شما می توانید با فشردن چند دکمه ساده، به راحتی غذای مورد علاقه خود را طبخ کنید. اما اگر این دکمه ها از عملکرد اصلی خود خارج بشوند و اصلاحا خراب شوند، شما باید با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر آشنایی کامل داشته باشید. در این مطلب سایت تعمیرات لوازم خانگی تصمیم داریم تا نحوه تعمیر تاچ ماکروفر را به صورت تخصصی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

فهرست

·        نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

·        دکمه ها و صفحه لمسی ماکروفر چگونه کار می کند؟

·        چگونه متوجه شویم که نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر داریم؟

·        آیا خرابی کلید های غشایی باعث می شود تا نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر پیدا کنیم؟

·        آیا خرابی برد کنترل دستگاه، نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر دارد؟

·        بررسی نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

 

 

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر، زمانی مورد نیاز می باشد که دکمه های ماکروفر، از عملکرد اصلی خود خارج شده باشند. همین امر باعث می شود تا برنامه های پختبه درستی کار نکنند و شما در زمان پخت مواد غذایی واجرای برنامه های پخت، دچار مشکل شوید. به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر تاچ ماکروفر را برای راحتی در استفاده از دستگاه ماکروفر، دنبال کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماکروفر پاناسونیک و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد به نزدیک ترین نمایندگی این شرکت به محل زندگی خود مراجعه نمایید.

دکمه ها و صفحه لمسی ماکروفر چگونه کار می کند؟

به طور کلی در تمامی ماکروفر ها، سه مدل کلید برای انتخاب برنامه های پختتعبیه شده است که شامل، صفحه لمسی (تاچ)، سلکتور (درجه متغیر) و کلید تعبیه شده است. فرقی ندارد کهدستگاه ماکروفر شما دارای کدام یک از موارد گفته شده باشد، مهم این است که در زمان خرابی هر کدام شما با تعمیر تاچ ماکروفر، آشنایی داشته باشید تا بتوانید مشکل آن را برطرف کنید. در ادامه به تعمیر تاچ ماکروفر به صورت تخصصی می پردازیم.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در ماکروفر بوش خود می توانید برای رفع عیب و تعمیر ماکروفر بوش در آی پی امداد با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

چگونه متوجه شویم که نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر داریم؟

پیش از این که با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر آشنایی پیدا کنید، بهتر است بهترین زمان برای تعمیر تاچ ماکروفر را شناسایی کنید.  یکی از مشخصه های بارز برای تعیین زمان تعمیر تاچ ماکروفر، عدم اجرای برنامه های پخت توسط ماکروفر می باشد. به همین خاطر هر زمان که متوجه شدید با فشردن دکمه ها، برنامه پخت مورد نظر شما اعمال و اجرا نمی شود، بایددر جهت تعمیر تاچ ماکروفر، اقدام کنید.

در صورت استفاده از ماکروفر کنوود و بروز خرابیدر این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در آی پی امداد بهره مند شوید.

آیا خرابی کلید های غشایی باعث می شود تا نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر پیدا کنیم؟

یکی از دلایلی که شما نیاز به آشنایی با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر پیدا می کنید، عدم کار کردن دکمه ها بر روی تاچ پد می باشد. این قسمت از کلید های الکتریکی تماسی نرم ساخته شده اند که دارای دو لایه پلاستیک میالار با پوشش رسانا می باشند. تا در زمان تماس، بتوانند دستور لازم را به برد الکتریکی تعبیه شده در داخل دستگاه ماکروفر بدهند.

هنگامی که کلیدی بر روی تاچ پد ماکروفر فشار داده می شود، این دو سطح با یکدیگر تماس پیدا کرده و مدار اکلتریکی را کامل می کنند. همین امر سبب می شود تا یک سیگنال به برد فرستاده شود. پوشش رسانا بر روی سوییچ های غشایی به مرور زمان و استفاده مداوم، امکان پوسیده شدن دانرد. به همین خاطر این امکان وجود دارد که شما در هر زمان به تعمیر تاچ ماکروفر نیاز پیدا کنید.

اگر پس از عیب یابی دستگاه، مشکل از کلید های غشایی بود، می توانید از طریق مراحل زیر در جهت تعمیر تاچ ماکروفر خود اقدام نمایید:

·        ابتدا سیم و دو شاخه دستگاه ماکروفر را از پریز  برق جدا کنید.

·        قاب دستگاه ماکروفر را باز کنید.

·        باید برای تعمیر تاچ ماکروفر، دسترسی به سوییچ غشایی پیدا کنید.

·        سوییچ غشاییبه برد متصل شده است.

·        کلید های غشایی به طور معمول توسط کنکتور های فلت به برد وصل می شوند.

·        در ابتدا ایناتصال را بررسی کنید.

·        می توانید در زمان تعمیر تاچ ماکروفر، از یک مولتی متر در جهت تست تاچ پد استفاده نمایید.

·        باید چند اهم مقاومت در زمان تست هر کلید وجود داشته باشد.

·        در صورتی که انجام این کار مهارت کافی را ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر خود تماس بگیرید.

آیا خرابی برد کنترل دستگاه، نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر دارد؟

در صورتی که متوجه شدید کلید ها کار نمی کنند، اما شاهد روشن شدن صفحه نمایش هستید، باید برای تعمیر تاچ ماکروفر، برد کنترل را بررسی کنید. برد کنترل وظیفه دارد تا سیگنال پایینی را به تاچ پد اعمال نماید. هنگامی که دکمه ای را می فرشارید، برد کنترل سیگنالی را به دیگر بخش ها تعبیه شده در ساختار ماکروفر ارسال می کند تا دستوری که صادر کرده اید، اجرا شود. حتما باید در زمان تعمیر تاچ ماکروفر، این برد را مورد بررسی قرار دهید. اگر این برد دچار آسیب شده باشد، باید آن را در جهت تعمیر تاچ ماکروفر، تعویض نمایید. این کار کاملا نیاز به تخصص و مهارت دارد تا به ساختار بخش های سالم ماکروفر آسیبی وارد نشود.

بررسی نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

به طور کلی در حین تعمیر تاچ ماکروفر، باید چند بخش و اجزای مختلف در ساختار دستگاه، مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. در این مطلب سعی نمودیم که مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کنیم تا بتوانید به راحتی تعمیر تاچ ماکروفر را در خانه انجام دهید. اما به شما توصیه می کنیم برای وارد شدن صدمه کم تر به سلامت دستگاه، حتما از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر در جهتتعمیر تاچ ماکروفر، کمک بگیرید. هم چنین می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر خود تماس بگیرید تا تعمیر تاچ ماکروفر، صورت پذیرد.