نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آموزش استفاده ازشوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین اختراعات بشر برای صرفه جوی در زمان و انرژی می باشد. شستشوی سریع ظروف کثیف یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه در میان مردم است. ماشین ظرفشویی با دقت و سرعت بالا ظروف کثیف را به تمیزترین حالت ممکن شستشو می دهد و خشک می کند. یکی از مهم ترین مسائل در استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی استفاده از شوینده های مناسب و با کیفیت است. یک شوینده خوب می تواند به افزایش کیفیت شستوشوی ظروف در ماشین ظرفشویی کمک بسیاری کند. ما در این مقاله از وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به معرفی و آموزش نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی می پردازیم.با ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

1.    انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی

2.    قرص ماشین ظرفشویی بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

3.    نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ ژل ظرفشویی

4.    نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ استفاده از نمک

5.    آموزشاستفادهازشویندههایماشینظرفشویی؛ استفاده جلا دهنده

6.    آموزشاستفادهازشویندههایمختلفدرماشینظرفشویی ( جایگاه ریختن شوینده)

 

انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی

بدون وجود شوینده ها فرایند شستوشو ناقص است.همانطور که گفتیم شوینده ها در کیفیت شستوشوی ظروف در ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی دارند.پس برای داشتن ظروفی تمیز تر باید شوینده ها را بخوبی بشناسیم.قبل از اینکه به بررسی نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی بپردازیم، در این بخش درباره­ انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی اطلاعاتی بدست می آوریم.بطور کلی انواع شوینده ها در ماشین ظرفشویی به صورت زیر می باشند :

·        پودر ظرفشویی

·        مایع ظرفشویی

·         ژل ظرفشویی

·         قرص ظرفشویی

در ادامه هریک از این مواد شوینده را معرفی کرده و به توضیح مختصری درباره آن ها خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی ویرپول و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آی پی امداد با نمایندگی های این شرکت در تماس باشید.

قرص ماشین ظرفشویی بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

برای آموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشین ظرفشوییابتدا باید با قرص ماشین ظرفشویی آشنا شوید.در بین مواد شوینده­ بالا امروزه قرص ماشین ظرفشویی یکی از محبوب ترین شویندهها می باشد.اندازه گیری راحت مقدار مناسب یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این شویندهاست. قرص ماشین ظرفشویی در واقع یک شویندهفرمولهشده استتاعملیاتشستشورابهترانجامدهد. این قرص ها دارای پوششی هستند که دربرابررطوبتوگرمایمحیطمحافظتشوند.این قرص ها در تمام آب ها قابل استفاده هستند اما اگر آب سخت باشد می توانید از قرص های مخصوص آب سخت استفاده کنید.قرص ماشین ظرفشویی ترکیبی از چند ماده شوینده مانند نمک و جلا دهنده و پودر ظرفشویی است.از همین رو استفاده از یک قرص ماشین ظرفشویی بسیار بصرفه به نظر می آید.

اگر در منزل خود ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ ژل ظرفشویی

یکی دیگر از مواد شوینده که از محبوبیت بالایی برخوردار است، ژل ظرفشویی می باشد.جهتآموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشین ظرفشوییباید با ویژگی های ژل شوینده آشنا شوید.

از دلایل محبوبیت این شوینده می توان به سرعت حل شدن آن در آب اشاره کرد. همچنین این شوینده بهترین گزینه برای رفع بوی بد ظروف می باشد و از رسوب گیری دستگاه نیز جلوگیری می کند.ژل ظرفشویی توانایی زیادی در تمیز کردن ظروف دارد و می توانید به راحتی مقدار مورد استفاده برای ظروف را اندازه گیری کنید. شما می توانید با استفاده از نمک و جلادهنده همراه ژل ظرفشویی به تمیزتر شدن ظروف کمک کنید و همچنین بوی بد ظروف پس از شستشو را به طور کامل از بین ببرید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی آرچلیک و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آرچلیک در آی پی امداد با نمایندگی های این شرکت در تهران در تماس باشید.

 

نحوه استفاده از شوینده های ماشین ظرفشویی؛ استفاده از نمک

همانطور که گفتیم استفاده از نمک همراه ژل ظرفشویی یک راه مناسب برای شستشوی ظروف می باشد. یکی از نکات مهم در آموزش استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی استفاده از نمک می باشد. همانطور که می دانید استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی باعث می شود سختی آب گرفته شود. شما می توانید در سیستم سختی گیر آب در ماشین ظرفشویی مقداری نمک بریزید و سختی آب را بگیرید. این امر باعث شستشوی بهتر ظروف می شود. استفاده از نمک همراه شوینده های مختلف ( حتی آن دسته که نیاز به نمک ندارند) می تواند از رسوب گیری ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.

 

آموزش استفاده ازشوینده های ماشین ظرفشویی؛استفاده جلا دهنده

یکی دیگر از نکات مهم در نحوه استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی، استفاده از جلا دهنده می باشد.جلادهنده که به صورت قرص است را باید در 5 دقیقه آخر شستشو به خشک کن ماشین ظرفشویی اضافه کنید.برای این کار باید مخزن جلادهنده را که روی درب ماشین ظرفشویی می باشد باز کنید و جلادهنده را به دستگاه اضافه کنید. عدم استفاده از جلادهنده همراه با شوینده های مختلف باعث باقی ماندن لکه روی ظروف شسته شده می شود.نکته مهم دیگر در استفاده از شوینده های مختلف و جلادهنده ماشین ظرفشویی اصل بودن قرص جلادهنده می باشد. استفاده از جلادهنده های غیر اصل موجب زنگ زدگی فلزهای درون ماشین ظرفشویی می شود.

 

آموزش استفاده ازشوینده های مختلف درماشینظرفشویی ( جایگاه ریختن شوینده)

یکی از سوالات متداول مردم درباره ­استفاده از شوینده های مختلف در ماشین ظرفشویی این است که: شوینده را درکدام قسمت ماشین ظرفشویی بریزیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که جایگاه مخزن شوینده در ماشین ظرفشویی روی درب دستگاه می باشد.روی درب ماشین ظرفشویی کنار مخزن جلادهنده، مخزن شوینده قرار گرفته است.نحوه استفاده از آن نیز به میزان پر بودن سبد های درون ماشین ظرفشویی بستگی دارد که به صورت زیر می باشد:

·        اگر سبد قرار گرفتن ظروف پر باشد باید، میزان شوینده باید تا شیار دوم مخزن باشد.

·         اگر این سبد تا نصفه پر باشد، میزان شوینده باید تا شیار اول مخزن باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ریختن شوینده های مختلف، مخزن را تا حد تعیین شده پر از شوینده کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند بوده باشد.


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.