نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

مشکلات فنی مربوط به ماشین لباسشویی هیتاچی

در این مطلب قصد داریم سه مشکل مهم ماشین لباسشویی های هیتاچی را جهت عیب یابی و تعمیرات بهتر به شما معرفی کنیم:

جمع شدن آب و عدم تخلیه آن در ماشین لباسشویی هیتاچی

نحوه عیب یابی: رایج ترین دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی هیتاچی، خرابی پمپ تخلیه است. با این حال دلایلی دیگری هم وجود دارد که می تواند منجر به جمع شدن آب در لباسشویی هیتاچی گردد. بطور مثال ممکن است شیلنگ تخلیه آب دچار مسدودیت شده باشد. همچنین ممکن است شیلنگ جدا شده و بر روی زمین افتاده باشد و یا در هنگام نصب آن دقت لازم به کار نرفته و از لحاظ ارتفاعی مشکل دارد. علاوه بر شیلنگ تخلیه، فیلتر تخلیه نیز می تواند دلیل جمع شدن آب یا تخلیه نشدن آن باشد. می توانید ادامه مطالب و تمامی دلایلی که سبب تجمیع آب در لباسشویی و عدم تخلیه آن می شوند را در دلایل تخلیه نشدن آب لباسشویی هیتاچی دنبال کنید.

احتمالا برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی هیتاچی خود به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران نیاز دارید. در این صورت با ما تماس بگیرید:

02188972003

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی هیتاچی

قفل نشدن درب نیز یکی دیگر از عیب های رایج ماشین های لباسشویی هیتاچی است. سیستم قفل درب لباسشویی از چندین جزء مختلف تشکیل شده است. ایراد هر یک از این اجزاء، می تواند در کارکرد کلی سیستم قفل درب اختلال ایجاد کرده و موجب بسته نشدن یا قفل نشدن درب لباسشویی گردد.

معمولا خرابی میکروسوئیچ درب دلیل بسته نشدن آن است. با این حال اجزاء دیگری نیز می توانند در بروز مشکل سهیم باشند:

• قفل درب
• زبانه درب
• سیم کشی سیستم قفل درب

همچنین ممکن است برد کنترل اصلی دارای ایراد باشد. لذا در صورتی که پس از بررسی و یا تعویض اجزاء مجموعه قفل درب، همچنان مشکل پابرجا بود، بهتر است از تکنسین خود کمک گرفته و برد کنترل اصلی را بازبینی نمایید.

اگر برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی هیتاچی خود به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران نیاز دارید کلیک کنید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی هیتاچی

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی هیتاچی، قطعا به دلیل یکی از موارد زیر خواهد بود:

  1. مقدار بیش از حد لباس
  2. خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب
  3. پمپ تخلیه
  4. موتور لباسشویی
  5. تسمه ها

نحوه عیب یابی: موتور جزء اصلی و عامل حرکت درام لباسشویی است. اولین چیزی که باید در مواقع نچرخیدن دستگاه بررسی شود، موتور است. اجزای موتور نیز به همراه آن باید بررسی شوند. در صورت آسیب دیدن تسمه های لباسشویی نیز، تعویض آنها لازم خواهد بود. اگر بیش از ظرفیت لباسشویی در آن لباس بگذارید، تعادل دستگاه از بین رفته و حتی ممکن است موتور توانایی حرکت درام را نداشته باشد. یکی دیگر از علل نچرخیدن دیگ لباسشویی، همچنین قفل درب و سوئیچ های مربوط به درب در نچرخیدن لباسشویی موثرند. باز بودن درب موجب جلوگیری از چرخش درام می شود. لذا در صورتی که درب بسته است اما لباسشویی نمی چرخد، ممکن است خرابی سوئیچ یا یکی از اجزای سیستم قفل درب علت نچرخیدن دیگ لباسشویی هیتاچی باشند.

اگر برای برطرف کردن مشکلات مربوط به یخچال هیتاچی خود به نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در تهران نیاز دارید کلیک کنید.