نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؟

ماشین لباسشویی به منظور شستشوی لباس ها ساخته شده است. این دستگاه پیشرفته با قابلیت ها و برنامه هایی که دارد این امکان را به شما می دهد تا بدون دغدغه به شستشوی لباس ها بپردازید. میزان کاربرد ماشین لباسشویی تا حدی است که بسیاری از مردم حتی تصور شستشوی لباس ها را بدون این دستگاه را غیر ممکن می دانند. در بین برندهای مختلف ماشین لباسشویی که وارد بازار می شود برند الجی یکی از بهترین ها می باشد. لباسشویی الجی توانسته مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و امروزه یکی از پرفروش ترین ها در بازار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؟ بپردازیم. با ما همراه باشیم.

1.    مشکل باز نشدن درب لباسشویی الجی بعد از شستشو

2.    علت باز نشدن درب لباسشویی الجی بعد از شستشو

3.    چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؛ خرابی میکروسوئیچ

 

مشکل باز نشدن درب لباسشویی الجی بعد از شستشو

همانطور که می دانید لباسشویی الجی از با کیفیت ترین لباسشویی بازار می باشد اما باید توجه داشته باشید که این لباسشویی نیز ممکن است به دلایلی دچار خرابی شود. پیش از آن که به پاسخ سوال چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؟ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره نحوه عملکرد این لباسشویی ارائه دهیم. زمانی که شما لباس ها را درون لباسشویی قرار می دهید پس از انتخاب برنامه شستشولباسشویی درب  بسته می شود و تا اتمام شستشو امکان باز شدن آن وجود ندارد. باز نشدن درب لباسشویی به این منظور انجام می شود تا آب و لباس ها در حین شستشو از لباسشویی بیرون نریزند. این قابلیت به وسیله میکروسوئیچ درب انجام می شود. در ادامه به توضیح این قطعه خواهیم پرداخت.

 

علت باز نشدن درب لباسشویی الجی بعد از شستشو

میکروسوئیچ درب یکی از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی می باشد که وظیفه بسته نگه داشتن درب را در طول فرآیند شستشو به عهده دارد. این قطعه درب لباسشویی را قفل کرده و باعث می شود تا درب لباسشویی به هیچ عنوان در حین شستشو باز نشود. این قفل درست در اتمام شستشو و تخلیه آب باز شده و شما می توانید درب را باز کنید. اما چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مهم ترین علت این مشکل خرابی میکروسوئیچ درب می باشد.


حتما بخوانید: علت سر و صدای زیاد لباسشویی چیست؟

 

چرا درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود؛ خرابی میکروسوئیچ

همانطور که گفته شد زمانی که میکروسوئیچ درب دچار خرابی شود درب لباسشویی الجی بعد از شستشو باز نمی شود. در این مواقع میکروسوئیچ درب حساسیت خود را از دست داده و در تشخیص اتمام فرآیند شستشو دچار مشکل می شود. بسیاری از مردم هنگام مواجه شدن با این مشکل با ضربه زدن به بالای درب لباسشویی سعی در باز کردن درب دارند. ضربه زدن به بالای درب باعث می شود تا میکروسوئیچ دوباره فعال شده و درب لباسشویی شما باز شود. اما باید بدانید این راه حلی موقتی می باشد تا لباس ها را از لباسشویی خود خارج کنید و برای برطرف کردن این مشکل باید برای تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی خود اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 21:33

سلام ما لباسشویی حایر داریم که اونم بعد از شستشو درش باز نمی‌شد با کمک دفترچه راهنما لباسشویی حایر تونستم مشکل لباسشوییمو برطرف کنم به شما هم توصیه میکنم با کمک این مقاله مشکل دستگاهتونوبرطرف کنید.
https://b2n.ir/e13499

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.