نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

تعمیر موتور جاروبرقی

تعمیر موتور جاروبرقی

جاروبرقی به گونه ای ساخته شده که فرایند تمیز کردن و جارو کشیدن با استفاده از آن سرعت و دقت بالایی دارد. استفاده اشتباه از جاروبرقی ممکن است آسیب هایی به قطعات این دستگاه وارد نماید. یکی از اصلی ترین این اجزا، موتور آن است که بدون آن جاروبرقی کار نخواهد کرد. در این مطلب شما را با تعمیر موتور جاروبرقی و سایر اجزای آن آشنا خواهیم کرد.

تعمیر موتور جارو برقی الکتریکی

اگر به انتهای موتور نگاه کنید، این یک سپر فلزی است که باید برای دیدن فن برداشته شود، سپس تیغه های فن را بردارید. این اجازه می دهد تا شما را به حذف ماشین لباسشویی و تیغه خود را جایگذاری کنید البته همه مدل ها مشابه نیستند، بنابراین توصیه میکنیم آموزش تعمیرات جاروبرقی پینترست آی پی امداد را حتما ببینید.

تعویض زغال موتور جاروبرقی

پس از آن، زغال کربن را به آرامی بکشید، که معمولا با شات جایگزین می شود، که می توانید به آرامی حذف کنید. این موتور باید بالا باشد. سیم ها به این زغال با سیم های خاص متصل می شوند.

هنگامی که زغال حذف می شود، تمیز کردن را تمیز می کند یا در صورت امکان جایگزین زغال جدید می شود.

اگر می خواهید زغال را تغییر دهید، همیشه یکبار زغال را تغییر دهید. هنگامی که زغال را پایان می دهید، می توانید قسمت سخت موتور الکتریکی را از بین ببرید. برای انجام این کار، دستمال کاغذی ضد زنگ فلز را به راحتی پرداخت کنید تا به راحتی به قطعات سخت متصل شود.

بخش سخت شامل یک کنترل کننده الکترونیکی است که باید در همان زمان خارج شود. در حال حاضر بخش ثابت و متصل از بقایای را تمیز کنید، به طوری که جارو برقی بهتر کار می کند.

روتور جاروبرقی

شاید شما سوئیچ را در انتهای روتور متوجه شده اید، باند های مس توسط ذغال بریده شده اند. این قسمت ممکن است درجه حرارت، یکی از مشکلات اصلی در موتور جارو برقی باشد. تعویض به شرح زیر است:

برای کار در اطراف این مشکل، شما باید روتور را به آرامی برای سه سیستم برای یک لافت کوچک ببندید.اکنون می توانید آن را اجرا کنید تا ببینید آیا آن را به درستی چرخانده است. یک کاغذ کاغذی نرم و مرطوب را در اطراف سوئیچ قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا تمیز و نرم شود.

تعمیر سویچ جاروبرقی

سوئیچ نباید کاملا صاف باشد و اگر کمی یا نابرابر باشد، بسیار خوب کار خواهد کرد. بخش نرم ترین بخش هایی است که ذغال درگیر با تغییر است، بنابراین زغال اغلب در ارتباط با مس تصفیه شده است.

تمیز کردن تیغه های آلومینیومی که احتمالا استراحت می کنند، کلید عملکرد پاک کننده کامل خلاء است. تیغه را با یک دست و پنجه نرم پلاستیکی و پاک کننده الکترونیک تمیز کنید.

تعمیرات جاروبرقی

در حال حاضر برای تعمیرات الکترونیکی، شما باید مراقب باشید. سیم ها و اتصالات بسیار حساس هستند و می توانند به اشتباه کاهش یابد. ساختار الکترونیکی جارو برقی بسیار ساده است، این ابزار برای متوقف کردن گرما و 20 تا 30 آمپر است. اطمینان حاصل کنید که تمام سیم های تیز را به درستی به بدن وصل کنید. اگر تجربه کافی ندارید، می توانید از مقالات مربوط به تعمیر جاروبرقی پینترست آی پی امداد استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام گیره های پلاستیکی پارگی هستند و مفاصل درست هستند.

 

.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 22:26 http://alturl.com/rnxk6

سلام
اگه جاروبرقی اسنوا دارید اما مکش نداره بهتون توصیه میکنم حتما مقاله تعمیرات جاروبرقی رو توی لینکدین بخوند.
http://alturl.com/rnxk6

محمد جواد سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 22:30 https://twitter.com/ipemdad/status/1461252339873071110

سلام دوستان جاروبرقی خونه ما هم به صورت خودکار خاموش می‌شد فهمیدم که از موتورشه کلی مطلب در رابطه با تعمیر موتور جاروبرقی و زود خاموش شدن اون خوندم. توی توییتر یه مطلب خوندم که خیلی کامل در این مورد توضیح داده بودن لینکشو میزارم شما هم استفاده کنید.
https://b2n.ir/q40361

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.