نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

ماکروفر ها امروزه به عنوانیکی از وسایل خانگی پر کاربرد در هر خانه ای به شمار می آیند که با داشتن برنامه های پخت متعدد، توانسته اند سرعت و روند پخت و پز را در هر آشپزخانه ای بالا ببرند. استفاده از ماکروفر کار چندان پیچیده ای نیست و شما می توانید با فشردن چند دکمه ساده، به راحتی غذای مورد علاقه خود را طبخ کنید. اما اگر این دکمه ها از عملکرد اصلی خود خارج بشوند و اصلاحا خراب شوند، شما باید با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر آشنایی کامل داشته باشید. در این مطلب سایت تعمیرات لوازم خانگی تصمیم داریم تا نحوه تعمیر تاچ ماکروفر را به صورت تخصصی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

فهرست

·        نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

·        دکمه ها و صفحه لمسی ماکروفر چگونه کار می کند؟

·        چگونه متوجه شویم که نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر داریم؟

·        آیا خرابی کلید های غشایی باعث می شود تا نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر پیدا کنیم؟

·        آیا خرابی برد کنترل دستگاه، نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر دارد؟

·        بررسی نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

 

 

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

نحوه تعمیر تاچ ماکروفر، زمانی مورد نیاز می باشد که دکمه های ماکروفر، از عملکرد اصلی خود خارج شده باشند. همین امر باعث می شود تا برنامه های پختبه درستی کار نکنند و شما در زمان پخت مواد غذایی واجرای برنامه های پخت، دچار مشکل شوید. به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر تاچ ماکروفر را برای راحتی در استفاده از دستگاه ماکروفر، دنبال کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماکروفر پاناسونیک و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد به نزدیک ترین نمایندگی این شرکت به محل زندگی خود مراجعه نمایید.

دکمه ها و صفحه لمسی ماکروفر چگونه کار می کند؟

به طور کلی در تمامی ماکروفر ها، سه مدل کلید برای انتخاب برنامه های پختتعبیه شده است که شامل، صفحه لمسی (تاچ)، سلکتور (درجه متغیر) و کلید تعبیه شده است. فرقی ندارد کهدستگاه ماکروفر شما دارای کدام یک از موارد گفته شده باشد، مهم این است که در زمان خرابی هر کدام شما با تعمیر تاچ ماکروفر، آشنایی داشته باشید تا بتوانید مشکل آن را برطرف کنید. در ادامه به تعمیر تاچ ماکروفر به صورت تخصصی می پردازیم.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در ماکروفر بوش خود می توانید برای رفع عیب و تعمیر ماکروفر بوش در آی پی امداد با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

چگونه متوجه شویم که نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر داریم؟

پیش از این که با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر آشنایی پیدا کنید، بهتر است بهترین زمان برای تعمیر تاچ ماکروفر را شناسایی کنید.  یکی از مشخصه های بارز برای تعیین زمان تعمیر تاچ ماکروفر، عدم اجرای برنامه های پخت توسط ماکروفر می باشد. به همین خاطر هر زمان که متوجه شدید با فشردن دکمه ها، برنامه پخت مورد نظر شما اعمال و اجرا نمی شود، بایددر جهت تعمیر تاچ ماکروفر، اقدام کنید.

در صورت استفاده از ماکروفر کنوود و بروز خرابیدر این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در آی پی امداد بهره مند شوید.

آیا خرابی کلید های غشایی باعث می شود تا نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر پیدا کنیم؟

یکی از دلایلی که شما نیاز به آشنایی با نحوه تعمیر تاچ ماکروفر پیدا می کنید، عدم کار کردن دکمه ها بر روی تاچ پد می باشد. این قسمت از کلید های الکتریکی تماسی نرم ساخته شده اند که دارای دو لایه پلاستیک میالار با پوشش رسانا می باشند. تا در زمان تماس، بتوانند دستور لازم را به برد الکتریکی تعبیه شده در داخل دستگاه ماکروفر بدهند.

هنگامی که کلیدی بر روی تاچ پد ماکروفر فشار داده می شود، این دو سطح با یکدیگر تماس پیدا کرده و مدار اکلتریکی را کامل می کنند. همین امر سبب می شود تا یک سیگنال به برد فرستاده شود. پوشش رسانا بر روی سوییچ های غشایی به مرور زمان و استفاده مداوم، امکان پوسیده شدن دانرد. به همین خاطر این امکان وجود دارد که شما در هر زمان به تعمیر تاچ ماکروفر نیاز پیدا کنید.

اگر پس از عیب یابی دستگاه، مشکل از کلید های غشایی بود، می توانید از طریق مراحل زیر در جهت تعمیر تاچ ماکروفر خود اقدام نمایید:

·        ابتدا سیم و دو شاخه دستگاه ماکروفر را از پریز  برق جدا کنید.

·        قاب دستگاه ماکروفر را باز کنید.

·        باید برای تعمیر تاچ ماکروفر، دسترسی به سوییچ غشایی پیدا کنید.

·        سوییچ غشاییبه برد متصل شده است.

·        کلید های غشایی به طور معمول توسط کنکتور های فلت به برد وصل می شوند.

·        در ابتدا ایناتصال را بررسی کنید.

·        می توانید در زمان تعمیر تاچ ماکروفر، از یک مولتی متر در جهت تست تاچ پد استفاده نمایید.

·        باید چند اهم مقاومت در زمان تست هر کلید وجود داشته باشد.

·        در صورتی که انجام این کار مهارت کافی را ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر خود تماس بگیرید.

آیا خرابی برد کنترل دستگاه، نیاز به تعمیر تاچ ماکروفر دارد؟

در صورتی که متوجه شدید کلید ها کار نمی کنند، اما شاهد روشن شدن صفحه نمایش هستید، باید برای تعمیر تاچ ماکروفر، برد کنترل را بررسی کنید. برد کنترل وظیفه دارد تا سیگنال پایینی را به تاچ پد اعمال نماید. هنگامی که دکمه ای را می فرشارید، برد کنترل سیگنالی را به دیگر بخش ها تعبیه شده در ساختار ماکروفر ارسال می کند تا دستوری که صادر کرده اید، اجرا شود. حتما باید در زمان تعمیر تاچ ماکروفر، این برد را مورد بررسی قرار دهید. اگر این برد دچار آسیب شده باشد، باید آن را در جهت تعمیر تاچ ماکروفر، تعویض نمایید. این کار کاملا نیاز به تخصص و مهارت دارد تا به ساختار بخش های سالم ماکروفر آسیبی وارد نشود.

بررسی نحوه تعمیر تاچ ماکروفر

به طور کلی در حین تعمیر تاچ ماکروفر، باید چند بخش و اجزای مختلف در ساختار دستگاه، مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. در این مطلب سعی نمودیم که مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کنیم تا بتوانید به راحتی تعمیر تاچ ماکروفر را در خانه انجام دهید. اما به شما توصیه می کنیم برای وارد شدن صدمه کم تر به سلامت دستگاه، حتما از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر در جهتتعمیر تاچ ماکروفر، کمک بگیرید. هم چنین می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر خود تماس بگیرید تا تعمیر تاچ ماکروفر، صورت پذیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.