نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نکات اساسی در خرید ماشین لباسشویی

برترین برند ماشین لباسشویی چیست؟

برای بیشتر خانواده ها به ویژه زوج های جوان که جدیدا به خانه بخت راه یافته اند این مشکل وجود دارد تا برترین لوازم منزل را برای اسباب و اثاثیه خود را چگونه و از چه مارکی تهیه کنند تا از همان ابتدای زندگی این محصولات برایشان به خوبی کارکرده و دوام خوبی نیز داشته باشد.

افراد به دنبال این می باشند که برترین مارک های ماشین لباسشویی را پیدا نموده و مدل هایی را که دوست دارند و مطابق با نیازهای آنهاست را بخرند.

باید دقت نمایید که جهت انتخاب یک ماشین لباسشویی قبل از هرچیز دانستن نکاتی می تواند، به عنوان راهنما افراد را درباره انتخاب مدل ماشین لباسشویی که مطابق با سلیقه و نیاز و متناسب با بودجه شان است کمک نماید.

 مواردی مانند شناخت انواع ماشین لباسشویی از لحاظ طرح، کارآیی، گنجایش و غیره خواهد بود، که به شما در انتخاب و خرید یک ماشین لباسشویی مناسب  و دلخواهتان کمک می کند. در ادامه به توضیح کوتاهی برای هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

برترین برند لباسشویی از جهت طراحی

ماشین لباسشویی دارای طرح های بسیاری می باشند که هر یک از شرکت های سازنده با توجه به قابلیت هایی که برای هر مدل برشمرده اند آن را طراحی کرده اند.

به عنوان نمونه تا چندی پیش ماشین لباسشویی های با درب از بالا پرتال معروف بودند و با آمدن ماشین هایی درب از بالای دو قلو کم کم مدل های درب از بالا پرتال به جهت سر و صدا و آب مصرفی زیاد معروفیت کمتری پیدا نمودند.

مدل های دوقلو هم که دو محفظه جهت خشک کن و دیگری برای لباس شویی دارند به دلیل زمان گیر بودن و چروک لباس ها طرفداران کمی پیدا کرد. اما امروزه ماشین لباس شویی هایی با درب از جلو یا اتوماتیک تولید شده و هر روز نیز بر مدل های پیشرفته تر ان به دلیل شستن عالی و آسان اضافه میگردد.

یکی از مشخصات و مزایای ماشین لباسشویی با مدل اتوماتیک استفاده آسان و سریع تر از آن میباشد. به طوریکه سر و صدای کمی نسبت به دو مدل قبلی تولید کرده و لباس را همزمان شسته و خشک و عالی در حداقل زمان ممکن تحویل خواهد داد.

مدل های ماشین لباسشویی هایی که در نوع طراحی بی نظیر هستند می توان به برند بوش و ال جی و سامسونگ اشاره نمود که جزو برندهای معتبر هم می باشند.

بررسی برترین برند ماشین لباسشویی از لحاظ موتور

ماشین لباسشویی از نظر موتور به دو دسته تسمه دا ر و بدون تسمه تقسیم بندی شده اند. در مدل تسمه ای که رواج آن در سال های اخیر  ( قبل از ۲۰۱۶ میلادی ) بسیار کمرنگ شد، فعالیت ماشین از طریق ارتباط بین موتور و دیگ انجام می شود، که سر و صدای زیادی به هنگام فعالیت ماشین تولید می گردد.

ولی در مدل های بدون تسمه موتور گیربکسی جایگزین تسمه، کا ر ماشین لباسشویی را انجام می دهند. از مزیت های که این موتور دارد، تولید صدای بسیار کم بوده و با مصرف انرژی پایین لباس ها را عالی شسته و خشک می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی کیفیت لباسشویی جی پلاس

2 مارک الی جی و سامسونگ در این زمینه اولین کمپانی هایی بودند که نوع موتور مورد استفاده در ماشین لباسشویی ها را تغییر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.