نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

مشخصات اصلی برای خرید بهترین یخچال فریز

برگزیدن یک یخچال فریزر مناسب یکی از دغدغه های هر خانواده ایرانی است، چرا که حفظِ تازگی و طراوت موادِ غذایی از ابتدایی ترین نیازهای هر خانه ای هست. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر یخچال الجی LG همراه ما باشید.

ویژگی یخچال فریزر خوب چیست؟
 ابعاد یخچال فریزر: با توجه به مقدار فضای آشپزخانه؛ اندازه ورودی آشپزخانه و میزان فضای در دسترس برای باز کردن درب یخچال ابعاد یخچال فریزر را انتخاب می کنیم.
مصرف انرژی یخچال فریزر: یخچال فریز ها جزو پر مصرف ترین لوازم برقی می باشند که اکنون با استفاده از موتورهای خطی اینورتر با بکارگیری تکنولوژی بهینه تاثیر بسیاری در مصرف کم انرژی دارند و با برچسب انرژی که از +++A (برترین مصرف انرژی) تا D (بیشترین مصرف انرژی) درجه بندی شده که به عنوان برچسب انرژی بر روی درب یخچال زده شده است.
فضای داخلی یخچال فریزر: مقدار  فضا برای ذخیره مواد غذایی است که در یخجال های فریزر بالا بین 14.5 الی 24 فوت، یخجال های فریزر پایین 19 الی 25فوت، ساید بای ساید 20 الی 29 فوت، یخچال فریزر دوقلو 32 الی 41 فوت و در یخچال فریزر درب فرانسوی 18 الی 32 فوت میباشد.
خدمات پس از فروش و گارانتی یخچال فریزر: مهم ترین گارانتی در یخچال های ساده مربوط به کندانسور یا همان موتور یخچال فریزر است؛  اما هنگام خرید یخچال های دیجیتال باید به گارانتی قطعات الکترونیک آن هم توجه داشته باشید و از خدمات پس از فروش برند مورد نظر خود مطمئن بشوید.
در انتخاب یخچال فریزر مهم این است که ما نخست بفهمیم چه انتظاراتی از یخچال فریزر داریم مثلا یک خانواده کم جمعیت که نیاز به فریز کردن موادغذایی برای طولانی مدت ندارن یا زیاد از مواد غذایی فریز شده استفاده نمی کنند می توانند از یخچال فریزر بالا پایین هم استفاده نمایند؛ اکنون خانواده پرجمعیتی که مواد غذایی را برای طولانی مدت فریز می کنند؛ می توانند از یخچال فریزر ساید بای ساید یا دو قلو استفاده نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.