نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ

شناخت نسبی و تخصصی به مواردی نظیر کدهای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بلومبرگ، به شما کمک می کند تا دید فنی و تخصصی بیشتری نسبت به تعمیر دستگاه داشته باشید. بررسی ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ موضوعی است که در این مقاله آموزشی آن را بیان می کنیم. برای آشنایی با کدها، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

ارورهای کلی ماشین ظرفشویی بلومبرگ

ارورهای نمایش داده شده بر روی نمایشگر دستگاه به دو صورت است. برخی از آن ها به باز یا بسته بودن درب، پر بودن بیش از حد دستگاه از ظروف متعدد، قرار نگرفتن درست و مناسب ظروف در قفسه ها  و نظیر آن می باشد و برخی دیگر برای زمانی است که مشکل حاد می شود و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ، توسط فردی متخصص و مجرب احساس می شود.

ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ را بیشتر بشناسید

ارورهای ماشین بلومبرگ با حروف بزرگ لاتین E در کنار یک شماره نمایش داده می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ü      ارور E1: به معنای وجود بیش از حد میزان آب در مخزن دستگاه می باشد. سنسور و شناور آب، دو قطعه مرتبط با این بخش هستند که لازم است مورد بررسی قرار گیرند.

ü      ارور E2: بر عکس ارور قبل است و به معنای عدم وجود آب در دستگاه می باشد و به نوعی نشان می دهد که آب وارد دستگاه نشده است. همان طور که می دانید، دستگاه جهت فعالیت به آب نیاز دارد. در صورت مشاهده این خطا، لازم است نحوه ورود و میزان آب را بررسی کنید. گاهی ممکن است این مشکل به دلیل قطعی آب باشد و گاهی مسدود شدن فیلتر شیر برقی، مانع از جریان آب می شود.

فراموش نکنید، تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ نیازمند دقت و تخصص کافی می باشد.

ü      اگر آب پس از شستشو تخلیه نشود، کد خطای E3 را مشاهده خواهید کرد. این موضوع زمانی اتفاق می افتد که به دلیل انباشت رسوبات در فیلتر تخلیه، امکان تخلیه آب وجود نداشته باشد. در صورتی که شلنگ تخلیه نیز مسدود، سوراخ و یا تا خورده باشد، این ارور نمایش داده خواهد شد.

ü      اگر آب از دستگاه ماشین ظرفشویی بلومبرگ، نشتی پیدا کند با ارور E4 مواجه خواهید شد. نشتی آب نیز دلایل متعددی دارد. بر اساس تشخیص نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ، خرابی پمپ تخلیه، خرابی واشر متصل به پمپ، سوراخ شدن و یا پارگی شلنگ ورودی آب، مسدود بودن راه های ورود و خروج آب و غیره از جمله دلایل نشتی آب از دستگاه می باشد.

ü      ارور E5 نیز به گرم بودن دما و آب بر می گردد. به این معنا که اگر آب بیش از حد گرم باشد به دلیل خطری که وجود دارد، این خطا نمایش داده می شود. اگر دمای مورد نظر درست باشد لازم است که برد الکترونیکی را نیز بررسی کنید. نتیجه بخش بودن شناسایی و عیب یابی دستگاه به کمک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ، فراهم می شود.

ü      اگر المنت حرارتی دستگاه دچار اشکال شود آب راه یافته به دستگاه گرم نمی شود؛ بنابراین این مشکل با ارور E6 بر روی نمایشگر، نشان داده می شود. در صورت گرم نبودن آب به اندازه کافی، ظرف ها به درستی شسته نمی شوند. برای اطمینان از میران حرارت، از اهم متر استفاده کنید. البته شاید  المنت مشکلی نداشته باشد و در این صورت بایستی، ترموستات دستگاه را نیز بررسی نمایید.

نتیجه گیری

بررسی ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بیشتر با قطعات و عملکرد آنها آشنا شوید. در ضمن می توانید برای نگهداری اصولی و صحیح از این محصول از کمک، راهنمایی و مشاوره مراکز معتبر تعمیرات نیز استفاده کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.