نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

برند آمریکایی لوازم خانگی مابه

ممکن است با مشاهده نام برند مابه پیش خود تصور کنید که این مارک یکی از برندهای مکزیکی بوده؛ در رابطه با این موضوع بایستی بگویم که این موضوع درست است و مابه در نخست به عنوان یکی از برندهای مکزیکی شناخته شده بوده است. در سال 1986 میلادی این مارک به یکی از برترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی یعنی جنرال الکتریک پیوست و توانست خود را به عنوان یکی از شاخه‌های این برند معرفی نماید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در شرق تهران انجام میگردد. 

پس در صورتی که بخواهیم یکی دیگر از برترین مارک های لوازم خانگی آمریکایی را برای شما معرفی نماییم، می‌توانیم به برند مابه اشاره نماییم. مابه لوازم مورد نیاز برای لوازم خود را از بین قطعات مکزیکی و آمریکایی انتخاب نمود و توانست با این کار برترین کیفیت را به محصولات خود بدهد.
برند مابه که یکی از برترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی قلمداد می شود تا به حال لوازم‌خانگی‌های مختلفی مانند یخچال و اجاق گاز را تولید و روانه بازار نموده است، افزون بر این توانسته محصولات خود را به عنوان یکی از برنرید مارک های لوازم خانگی آمریکایی به بیش از 70 کشور جهان صادر نماید.
بر اساس نظر متخصصان و اشخاصی که در این بخش فعال هستند، کیفیت محصولات مابه از رضایت قابل توجهی برخوردار است و بیش از 90 درصد افرادی که از لوازم خانگی این برند استفاده کرده اند، از کارکرد و کیفیت آن رضایت داشته اند؛ البته اگر لوازم خانگی شما که از این برند تهیه شده است آسیبی دید یا مشکلی برای آن ایجاد گردید، با نمایندگی‌های تعمیرات مابه ارتباط برقرار کنید تا مشکل لوازم شما در کوتاه ترین زمان و در بهترین کیفیت برطرف گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.