نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی یخچال های هوشمند

با توجه به پیشرفت تکنولوژی از قدیم تا الان یخچال ها به صورت هوشمند شده‌اند و امکانات فراوانی را دارا هستند یخچال های هوشمند کار را برای افراد با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد آسان تر کرده است در این مقاله سعی داریم به بررسی یخچال های هوشمند بپردازیم، تا شما بیشتر با نسل جدید یخچال ها آشنا شوید.یخچال های هوشمند چیست؟

در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات بوش در فردیسipemdad  همراه ما باشید.


یخچال هوشمند به زبان خیلی ساده یخچالی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همین مسئله موجب شده است که یخچال هوشمند تنها یک یخچال فریزر ساده نباشد و امکانات و آپشن‌های زیادی را به کاربران ارائه دهد که خیلی کاربردی هستند. یکی از مهم‌ترین امکانات یخچال فریزر هوشمند مدیریت یخچال از راه دور است .چراکه یخچال هوشمند علاوه‌بر اینکه به اینترنت متصل می‌شود دارای دوربینی درون خود است از این‌رو کاربر در هر جایی که باشد می‌تواند از طریق گوشی خود درون یخچال فریزر را ببیند.


 ویژگی های یخچال های هوشمند

هر دستگاهی نسبت به سایر یخچال ها قابلیت هایی منحصر به فرد دارد، از همین رو در ادامه شما با ویژگی های یخچال های هوشمند آشنا می شوید.

صفحه نمایش لمسی

صفحه لمسی یخچال هوشمند شما ممکن است برای دسترسی به بسیاری از ویژگی ها با لمس یک دکمه استفاده شود. مدل های جدید ممکن است صفحه مانند از صفحه مانیتور لپ تاپ داشته باشند و ویژگی های بیشتری را در خود اختصاص دهند. معمولا یخچال های هوشمند امکان مدیریت تمام برنامه ها و ویژگی های خود را بر روی صفحه نمایش در اختیار مردم قرار داده‌اند یعنی شما هر کاری بخواهید با یخچال هوشمند خود، انجام دهید را با این صفحه نمایش به آن، دسترسی دارید..

اتصال به وای فای

یکی از ویژگی های یخچال هوشمند، اتصال به وای فای است. در واقع ویژگی استفاده از وای فای به این دلیل در یخچال های طراحی شده است که شما بتوانید تمام قابلیت‌های یخچال خود را با استفاده از گوشی تبلت و تمام تکنولوژی‌هایی که با وای فای در ارتباط هستند پشتیبانی کنید. ساده ترین ویژگی که با وای فای می توان آن را کنترل کرد، دمای یخچال و فریزر است. یک ترموستات همراه که به شما امکان مدیریت هرچه بهتر دمای یخچال فریزر هوشمند را می دهد.

کاربر گرامی شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال در شهریار در تماس باشید.


دوربین داخلی یخچال فریزر هوشمند

 وجود دوربین داخل یخچال فریزر، امکانات فراوان و مزایای بسیار عالی برای شما دارد. اولین وپرکاربردترین مزیت این دوربین ها این است، که شما روی مبل نشسته و بدون اینکه به آشپزخانه رفته و به سراغ یخچال بروید، می توانید داخل آن را با لپ تاب یا موبایل خود ببیند.به طور کلی دوربین داخلی یخچال با هوش مصنوعی که برای آن طراحی شده است، نقش یک نگهبان و مسئول مدیریتی سردخانه ها، برای شما ایفا می کند.

تهیه کردن لیست خرید

ویژگی دیگر یخچال هوشمند در مدل های جدید خود ارائه لیست خرید شماست. معمولا یخچال های هوشمند به این صورت هستند که در همان ابتدا از شما، مواد غذایی مورد علاقه تان را به عنوان لیست دریافت می کند ورودی و خروجی یخچال را چک می کند و در زمان های مشخص شده برای شما لیست خرید را به عنوان مواردی که یخچال شما کم دارد، برایتان پیامک می کند.

مرورگر وب همراه

یکی از جالب ترین ویژگی های خاص یخچال های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ، وجود یک مرورگر اینترنت شخصی است. شما توسط این مرورگر می توانید در اینترنت گشت و گذار کنید، دستور پخت ها را از وب سایت های آشپزی، بگیرید، تلویزیون تماشا کنید و دیگر امکاناتی که با مرورگرگوشی می توانید انجام دهید را میتوانید بر روی صفحه نمایشگر یخچال فریزر هوشمند خود ببینید و لذت ببرید.

سرگرمی های یخچال های هوشمند

هنگامی که اسم یخچال های هوشمند به گوشه افراد می رسد قابلیت استفاده از سرگرمی یخچال نیز ناخودآگاه به ذهن افراد خطور می کند استفاده از موسیقی در حین انجام کار آرامش زیادی به خانم های خانه داخل آشپزخانه می دهند همچنین تماشای تلویزیون با استفاده از صفحه نمایشگر یخچال هوشمند نصب اپلیکیشن های مختلف بر روی صفحه آن همچنین ارتباط با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و یوتیوب


همچنین شما می توانید سوالات خود درباره یخچال دوو را از نمایندگی تعمیرات دوو در اندیشه بپرسید.

Watching-TV-on-your-Samsung-Fridge-1024x576-1.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.