نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله

یکی از مهم ترین قطعات در یخچال برد الکترونیکی می باشد. کارشناسان معتقدند این قطعه به نوعی مغز دستگاه می باشد. دستورات شروع به کار یا اتمام کار قطعات مختلف یخچال توسط برد انجام می شود و عملکرد تمامی قطعات این دستگاه به برد الکترونیکی  وابسته می باشد. زمانی که برد الکترونیکی با مشکل مواجه شود تمامی قطعات یخچال تحت تاثیر این خرابی قرار می گیرند و شما باید سریعا به تعمیر آن بپردازید. همچنین خرابی برد دارای نشانه هایی در یخچال های مختلف می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله و نشانه های خرابی آن بپردازیم. با ما همراه باشید. اگر قصد تعمیر برد الکترونیکی یخچال خود را داشتید می توانید با مرکز خدمات تعمیر یخچال میله آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

1.    نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال میله

2.    نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله

 

 

نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال میله

زمانی که برد الکترونیکی دچار خرابی می شود مانند خرابی دیگر قطعات یخچال، دارای نشانه هایی می باشد. زمانی که شما از این نشانه ها آگاهی داشته باشید به راحتی می توانید خرابی برد را تشخیص داده و به تعمیر آن بپردازید. یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال میله این است که تمام قطعات یخچال سالم هستند اما به کار نمی کنند.

برای مثال ممکن است موتور یخچال کار نکند. شما پس از بررسی تمام قطعات متوجه شوید هیچ مشکلی در قطعات یخچال وجود ندارد. در این مواقع باید به بررسی برد الکترونیکی بپردازید. خرابی برد الکترونیکی برای یخچال های معمولی و ساید میله اتفاق می افتد. در ادامه به توضیح دیگر نشانه های خرابی برد الکترونیکی یخچال میله می پردازیم:

·        صفحه نمایشگر روشن نمی شود و اعداد روی آن خاموش می شوند.

·        صفحه نمایشگر به سرعت زیاد خاموش و روشن می شود.

·        روی صفحه نمایش ارورهایی مشاهده می شود.

·        یکی از قطعات یخچال بدون هیچ دلیلی از کار می افتد.

·        دمای یخچال به درستی نمایش داده نمی شود.

·        از یخچال بوق ممتد شنیده می شود.

 

نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله

قبل از این که به توضیح نحوه تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله بپردازیم باید بدانید برد یک قطعه بسیار حساس می باشد. اگر قصد تعمیر آن را دارید باید دانش کافی را در این زمینه داشته باشید. به همین منظور بهتر است برای تعمیر آن از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

خرابی برد ممکن است علت های مختلفی داشته باشند. مشکلات برد می تواند به علت سوختن برد باشد که در این مواقع برد سیاه می شود و یا به علت سوختن و دفرمه شدن خازن ها و اتصالات روی برد باشد. تعمیر هریک از این موارد نیاز به اطلاعات مخصوصی دارد. بنابراین برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال میله باید از متخصصین بهره بگیرید. برای بررسی برد باید آن را از دستگاه خارج کنید. نحوه خارج کردن برد الکترونیکی از یخچال به صورت زیر می باشد:

·        یخچال را خاموش کرده و از برق بکشید.

·        سپس آن را به جلو حرکت داده تا بتوانید به قسمت پشت یخچال دسترسی پیدا کنید.

·        پوشش روی برد را از آن جدا نمایید.

·        اتصالات و سیم ها را از روی برد جدا کنید.

·        سپس برد را جدا کرده و برای تعمیر به دست متخصصین بسپارید.

 در صورت بروز مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال در تهران در تماس باشید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.