نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی لباسشویی سام و جی پلاس

در این مقاله به بررسی دو برند با کیفیت ایرانی در زمینه صنعت لباسشویی که صد البته مورد پسند بیشتر افراد جامعه و مشتریان خاص خود است می پردازیم . در ابتدا به بررسی ماشین لباسشویی های جی پلاس و سپس ماشین لباسشویی سام ، همراه با بیان ویژگی های به خصوص هر یک می پردازیم و شما را در خرید لباسشویی تان راهنمایی می کنیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر لباسشویی هوم خانه همراه ما باشید.

ماشین لباسشویی جی پلاس

همانطور که عرض کردم جی پلاس یک برند ایرانی بوده و نماینده آن شرکت گلدیران است که نماینده ال جی نیز بوده است. هم اکنون جی پلاس در عرصه های مختلف تلفن همراه ، اسمارت برد ها ، مانیتور ، ظرفشویی و لباسشویی فعالیت می کند و این محصولات را به دست مشتریانش می رساند.

از ویژگی های لباسشویی جی پلاس می توان استفاده از موتور های اینورتر، برنامه شست و شوی متعدد و سریع ، دارای فناوری ضد باکتری ، قابلیت افزودن لباس در حین شست و شو  و استفاده از سیستم نایت برای مصرف انرژی کمتر و تولید صدای کم ، تکنولوژی حباب ساز ، تنظیم دستی دما ، زمان سنج و قفل کودک شاره کرد.از نظر قیمت هم مناسب و به صرفه است.

موتور های اینورتر

اصلی ترین قسمت یه دستگاه موتور آن است. نوع موتور لباسشویی جی پلاس تسمه ای اینورتری است که باعث افزایش بازدهی دستگاه و کاهش مصرف انرژی و باعث طول عمر بالای دستگاه می شود.

برنامه شست و شوی سریع

با استفاده از این برنامه می توان لباس های خود را در ۱۴ دقیقه شست و شو تحویل بگیرید ، با استفاده از این ویژگی کیفیت تمیزی لباس هایتان کم نخواهد شد و اینکه باعث کاهش مصرف آب و برق شده اید.

برنامه ضد باکتری به اسم Hygiene Mate 

این فناوری باعث از بین بردن باکتری ها و کپک طراحی شده است.


پیشنهاد مطالعه: بررسی مدل های ماشین لباسشویی بوش


مزایا و معایب ماشین لباسشویی جی پلاس

از مزایای این دستگاه تولید صدای کم ، طراحی زیبا آن ، خدمات پس از فروش ، مقاوم بودن بدنه ، کیفیت بالا و قیمت مناسب و ... اشاره کرد.از معایب این دستگاه نداشتن تنوع رنگی آن است.

دستگاه ماشین لباسشویی سام

برند سام در ابتدا سیستم های صوتی و تصویری عرضه می کرد که در حال حاضر لباسشویی و محصولات دیگر را تولید و روانه بازار می کند. نماینده ی محصولات سام همان شرکت سام سرویس است که پیش از این محصولات سامسونگ را گارانتی می کرد .از کارکرد ها و امکانات ماشین لباسشویی سام می توان داشتن صفحات نمایشگر LED  ، استفاده از موتور اینورتر برای کاهش صدا، جنس مخازن آن از استیل مقاوم و ضد زنگ درست شده است ، دارای طراحی ویژه ، فیلتر هوشمند ، دارای قفل کودک و سیستم عیب یاب را نام برد.از نظر قیمت مناسب و به صرفه بوده است.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی سام

از مزایای آن استفاده از موتور برند سامسونگ که باعث تضمین آن می شود، تولید صدای کم و طراحی مناسب آن است.از معایب آن عمر مفید کوتاه آن ، قیمت بالا نسبت به برند های دیگر ، نیاز به سرویس دهی سالانه برای جلوگیری از نشت آب و ... است.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی ویژگی های دو دستگاه لباسشویی جی پلاس و سام پرداختیم . شما می توانید با بررسی آنها مورد دلخواهتان را یافته و خریداری کنید . مسئله ای که باید اینجا عرض کنم این است که مقایسه دستگاه های جی پلاس و سام با دستگاه های مشابه دیگر همانند ال جی و سامسونگ از نظر کیفیتی می توان گفت برابر هستند و اینکه از نظر قیمت از همه جهت جی پلاس و سام کمتر از ال جی و سامسونگ بوده است و این یک نکته حائز اهمیت است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.