نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

جرا درب ماکروفر بسته نمی‌شود؟

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال علت بسته نشدن درب ماکروفر خود هستید. ما در این مطلب تصمیم داریم تا تمامی مواردی که به عنوان علت بسته نشدن درب ماکروفر شناسایی شده اند را برای شما بازگو کنیم. توجه داشته باشید که تا زمانی که علت بسته نشدن درب مایکروفر، مورد عیب یابی و تعمیر قرار نگیرد، شما نمی توانید از دستگاه خود استفاده کنید. چرا که با بسته شدن درب ماکروفر، میکروسوییچ ها به دستگاه اجازه فعالیت می دهند. به همین خاطر برطرف کردن علت بسته نشدن درب ماکروفر، از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد، در ادامه همراه این مطلب تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی  باشید.

چرا درب ماکروفر بسته نمی شود؟

فهرست

  • علت بسته نشدن درب ماکروفر
  • آیا خرابی دستگیره درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟
  • آیا خرابی چفت یا ضامن، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟
  • آیا خرابی فنر درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟
  • آیا خرابی قلاب درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟
  • آیا معیوب بودن دستگیره متحرک، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟
  • بررسی علت بسته نشدن درب ماکروفر

 

علت بسته نشدن درب ماکروفر

علت بسته نشدن درب ماکروفر، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد از مهم ترین آن ها در ادامه آورده ایم. همین طور لازم است بدانید که باید برای عملکرد مطلوب و صحیح دستگاه، حتما علت بسته نشدن درب ماکروفر، بر طرف شود. اگر فکر می کنید که در بر طرف کردن علت بسته نشدن درب ماکروفر، تسلط و مهارت ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر خود تماس بگیرید.

کاربران گرامی، در صورت استفاده از ماکروفر زیمنس و بروز خرابی در این دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر زیمنس در تهران استفاده کنید.

آیا خرابی دستگیره درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟

دستگیره ها در جهت باز و بسته شدن درب ماکروفر توسط کاربر و مصرف کننده در ساختار دستگاه، در نظر گرفته شده اند. در صورتی که دستگیره دچار خرابی و یا شکستگی شده باشد، می تواند علت بسته نشدن در ب ماکروفر به شمار آمده و برای کاربر خطر آفرین شود. به همین خاطر برای بر طرف نمودن این علت بسته نشدن درب ماکروفر، باید دستگیره به طور کامل تعویض شود.

آیا خرابی چفت یا ضامن، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟

در صورتی که به دنبال علت بسته نشدن درب ماکروفر خود هستید، بهتر است سلامت چفت یا همان ضامن درب را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی مجموعه چفت درب غالبا دارای دو قلاب است که به نگهدارنده میکروسوییچ در بدنه ماکروفر متصل می باشند. زمانی که قلاب به درستی کار می کند، میکروسوییچ ها را فشار داده و برق ماکروفر وصل می شود.

مجموعه چفت دارای فنری می باشد که کشش لازم برای درگر نمودن قلاب ها را تامین می نماید. در صورتی که فلاب شکسته شده باشد و یا فنر آسیب دیده باشد، باید برای برطرف نمودن علت بسته نشدن درب ماکروفر، مجموعه چفت درب تعویض گردد. بهتر است برای رفع علت بسته نشدن درب ماکروفر، حتما از یک تکنسین کمک بگیرید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از مایکروفر های آدمیرال و بروز خرابی در این دستگاه می تواند از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال برای رفع این مشکل بهره مند شوید.

آیا خرابی فنر درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟

این امکان وجود دارد که علت بسته نشدن درب ماکروفر، فنر درب باشد. خرابی فنر می تواند فشار لازم و مورد نیاز در جهت باز و بسته شدن صحیح درب را ایجاد نکند و شما را با مشکل بسته نشدن درب ماکروفر مواجه نماید. به همین خاطر باید برای رفع نمودن این علت بسته نشدن درب ماکروفر، فنر تعویض شود.

آیا خرابی قلاب درب، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟

قلاب درب ها، وسیله ای برای نگه داشتن درب ها در شرایط کاملا بسته می باشد. در واقه این قلاب ها، درب را به بدنه اصلی قلاب نموده و مانع از باز شدن درب ها می شوند. این امکان وجود دارد که قلاب ها دچار آسیب دیدگی و یا شکستگی شده باشند و به عنوان علت بسته نشدن درب ماکروفر، به شمار آیند. شما باید بر طرف نمودن این علت بسته نشدن درب ماکروفر، حتما از یک تعمیرکار برای تعویض آن ها کمک بگیرید.

کاربران گرامی؛ چنانچه در منزل خود از ماکروفر های میدیا استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر میدیا استفاده کنید.

آیا معیوب بودن دستگیره متحرک، علت بسته نشدن درب ماکروفر می باشد؟

دستگیره متحرک بین کلید باز کردن درب و ضامن درب تعبیه شده است. همان طور که می دانید، گیره دسته از جنس پلاستیک ساخته شده است و امکان دارد که به دلیل سایش طبیعی دچار آسیب و شکستگی شود. به همین خاطر شما باید برای برطرف نمودن این علت بسته نشدن درب ماکروفر، از یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

بررسی علت بسته نشدن درب ماکروفر

همان طور که می دانید، علت بسته نشدن درب ماکروفر، می تواند به دلیل عوامل مختلفی در ساختار درب دستگاه باشد. که هر کدام به دلیل جنسی که دارند، قابل تعمیر نبوده و باید به طور کلی تعویض شوند تا علت بسته نشدن درب ماکروفر، بر طرف شود. اگر می خواهید در کم ترین زمان ممکن علت بسته نشدن درب ماکروفر خود را بر طرف کنید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید و از خدمات تعمیرعلت بسته نشدن درب ماکروفر استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.