نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نکاتی مهم درباره زودپزها

زودپز ها از جمله لوازم معروف و مهم آشپزخانه است که مدت زمان زیادی می باشد که در آشپزخانه ها به آشپز ها کمک میکنند. این دیگ ها به جهتی این که با قابلیت هایی که دارند می توانند غذا ها را در کمترین زمان ممکن بپزند، توسط بیشتر خانم های خانه دار مورد استفاده قرار میگیرند.

نحوه کار این دیگ های زودپز هم اینگونه است که با فشار بخار آب کار می کنند که همین دلیل موجب زود پخته  شدن غذا میشود. این مدل کار از نخستین زودپز ها تا زودپز های امروزی هیچ تفاوتی نکرده است. زودپز ها نیز پیشرفت هایی نسبت به سال های گذشته داشته اند به طوری که دیگ های زودپز قدیمی از نظر  ظاهری هیچ شباهتی به دیگ های زودپز امروزی ندارند و همچنین مواد اولیه ساخت آن ها نیز متفاوت است. امروزه برای ساخت زودپز اغلب از استیل اسفاده میگردد.

بیشتر: چرا غذا در زودپز نمیپزد؟

زودپز چی بخرم؟

توضیه ما برای خریدن زودپز، زودپز های استیل با دیواره های سه لایه زیرین ( به صورت مس آلومینیوم مس یا استیل آلومینیوم استیل ) می باشد. در این صورت می توانید سوختگی غیر یک نواخت غذا را به حداقل برسانید، در نتیجه غذا زود تر گرم شده و گرما برای مدت زمان بیشتری باقی خواهد ماند که این خود بدان معناست که در مصرف انرژی صرفه جویی شده و هزینه ها کمتر می شود.

زودپز های برقی می توانند با منابع گرمای مختلفی از گاز یا برق کار کنند. زودپز استیل ممکن است تا 20 سال عمر کند . حتی می توانید آن را به ارث بگذارید.

نکاتی برای خرید زودپز

دیگ های زودپز از طریق بخار آب کار می کنند و در صورتی که بخار اب نتواند از ظرف خارج شود، دیگ منفجر خواهد شد.

پس برای جلوگیری از این اتفاق ها باید نکات ایمنی ای را رعایت کنید که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1 همان طور که در ابتدا گفتیم قبل از انتخاب و خرید زودپز باید بودجه مورد نطر خود را مشخص کنید. با توجه به آن می توان انتخاب کرد که چه نوع زودپزی زا می توانید خریداری کنید ( استیل چند لایه، استیل یا آلومینیومی قدیمی ).

2 هنگام خرید از فروشنده بخواهید تا طرز استفاده صحیح از محصول را به طور کامل به شما آموزش دهد. توضیحات او را به دقت گوش دهید و هر سوالی برای تان پیش آمد بپرسید.

3 بدنه دیگ های زودپز معمولا از جنس استینلس استیل یا همان فولاد ضدزنگ یا آلیاژی از آلومینیوم است که انواع استیلی به دلیل مقاومت بالا، توزیع حرارت و سیاه نشدن مناسب تر هستند.

4 زودپز متناسب با تعداد افراد خانواده خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.