نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آیا جاروبرقی شما نیاز به تعمیرات دارد؟

یک جاروبرقی شامل موتور، فیلتر، مخزن برای جمع شدن آشغال و سیم جمع‌کن است. سایر لوازم که در ظاهر آن دیده می‌شود، لوله خرطومی و دسته‌ی جاروبرقی می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جاروبرقی چگونه کار می‌کند؟

دسته و لوله‌ی جاروبرقی هر چقدر طولانی‌تر باشد امکان استفاده از آن در جاهایی از خانه که امکان دسترسی به آن دشوار است، راحت‌تر می‌شود.نخست بایستی بفهمیم مشکل جاروبرقی شما چه می باشد! در صورتی که مشکل از موتور جاروبرقی هست ، باید آن را باز کنید تا مشکل را برطرف نمایید.

نخست باید چند نکته را به شما متذکر شویم که در هنگام باز کردن جاروبرقی باید به آن ها توجه کنید. گاهی اوقات لازم نیست جهت باز کردن موتور جاروبرقی تمامی قطعات داخلی جاروبرقی را باز کنید. بنابراین قبل از باز‌ کردن موتور براساس مدل جاروبرقی، در اینترنت جست و جو نمایید یا از متخصصین بپرسید.

از دیگر مواردی که باید به آن اهمیت دهید این است که قبل از باز کردن، از  اجزا و قطعات داخلی جاروبرقی عکس بگیرید تا بتوانید زمان بستن از آن کمک بگیرید، زیرا امکان اینکه جای قطعات را گم کنید هست.

حتما بخوانید: آشنایی با نحوه تعویض بلبرینگ جاروبرقی

دقت کنید همه پیچ‌ها را ببندید چون در اغلب مواقع هنگامی که افراد غیر‌متخصص دست به انجام تعمیرات می‌زنند بعد از بستن دستگاه اغلب چند پیچ اضافه می آید!

جهت تعمیرات موتور جاروبرقی چه کنیم؟

جهت تعمیرات موتور در بخش انتهایی آن یک محافظ فلزی وجود دارد که با برداشتن این محافظ، فن دستگاه مشاهده می‌شود. فن به وسیله‌ی یک سری مهره نگه داشته شده است. کاری که باید در این مرحله انجام شود تعویض زغال‌های کربنی است. در صورتی که زغال‌ها کوتاه شده‌اند باید تعوض گردد، در غیر این صورت می‌توانید زغال ها را تمیز فرمایید.

جهت افزایش کارایی موتور به شما پیشنهاد می‌کنیم استاتور و محفظه‌ی آن را تمیز کنید. یکی دیگر از مواردی که با تمیز کردن آن می‌توانید به سالم بودن جاروبرقی کمک کنید، پره‌های آلومینیومی است که می‌تواند به عملکرد جاروبرقی شما کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.