نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آشنایی با برند ویرپول

ویرپول از با قدمت ترین  فعالان صنعت خانگی است که با بیش از یک قرن سابقه‌ی فعالیت، همچنان در میان بهترین شرکت‌های جهان قرار دارد.

جهت ورود به نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول کلیک فرمایید

ویرپول (Whirlpool) با نگارش درست ویرلپول (و تلفظ صحیح ورل‌پول) کمپانی آمریکایی با بازار بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی می باشد که فعالیت خود را از سال‌های نخستین قرن بیستم و با تولید ماشین لباسشویی آغاز نمود. این شرکت در حال حاظر در فهرست معتبر فورچن ۵۰۰ قرار دارد و با درآمدی نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار و بیش از ۹۲ هزار کارمند، از فعالان قابل احترام صنعت لوازم خانگی قلمداد می شود. ساختمان مرکزی ویرپول در بنتون هاربر میشیگان قرار دارد.


محصولات شرکت ویرپول تحت نام برندهای متنوعی مانند Maytag, KitchenAid, JennAir, Amana, Gladiator GarageWorks, Inglis, Estate, Brastemp, Bauknecht, Ignis, Indesit و Consul به بازار عرضه می‌شود. ویرپول در تمام دنیا بالغ بر ۷۰ مرکز تولیدی و تحقیق و توسعه دارد که ۹ مرکز تولیدی آن در کشور زادگاه یعنی آمریکا قرار دارد. محصولات ویرپول امروز در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به‌فروش می‌رود. دوسوم از فروش برند در آمریکای شمالی، ۲۰ درصد در اروپا و ۱۱ درصد در آمریکای لاتین روی می‌دهد.


تاریخچه تاسیس ویرپول

داستان ویرپول با شرکتی به‌نام Upton Machine آغار گردید. لو اوپتون در سال ۱۹۱۱ به‌همراه عمویش اموری اوپتون این شرکت را راه‌اندازی کرد. اولین فروشگاه آن‌ها در سنت جوزف میشیگان بود. لو اوپتون پیش از راه‌اندازی شرکت جدید، نماینده‌ی شرکت بیمه بود و در یک قرارداد حمایت بیمه‌ای از شرکت لوازم خانگی کوچک، سرمایه‌ی خود را از دست داد. طرف قرارداد مذکور، برای جبران خسارت اوپتون، حق استفاده از پتنت یک ماشین لباسشویی دستی را به او داد.


اموری اوپتون، با استفاده از پتنت ماشین لباسشویی، یک نمونه‌ی اولیه تولید کرد و توانست موتور الکتریکی را هم به آن اضافه کند. او و لو با جذب سرمایه‌ی پنج هزار دلاری از شریکی دیگر، شرکت اوپتون ماشین را با هدف تولید و فروش ماشین‌های لباسشویی راه‌اندازی کردند. اولین مشتری آن‌ها، شرکتی به‌‌نام Commonwealth Edison در شیکاگو بود. قرارداد فروش اول تا سه سال پابرجا بود تا اینکه شرکت مذکور، تولید ماشین لباسشویی را در کارخانه‌های خود شروع کرد.


از دست دادن مشتری اول برای اوپتون دردناک بود، اما شرکت توانست با تولید محصولات متفرقه همچون اسباب‌بازی و تجهیزات گردشگری و لوازم جانبی خودرو، به حیات خود ادامه دهد. آن‌ها در سال ۱۰۱۶ مجددا مشتری سازمانی پیدا کرده و قراردادی برای تولید دو مدل ماشین لباسشویی برای شرکت Sears, Roebuck امضا کرد. ایت کمپانی، محصولات را به‌صورت فروش پستی برای مشتریان عرضه و از برند Allen برای ماشین‌های لباسشویی اوپتون استفاده می‌کرد. فروش در سال‌های جنگ جهانی اول و پس از آن با آمار خوبی ادامه یافت. از سوی دیگر اوپتون برای گریز از وابسته بودن به یک مشتری، ماشین لباسشویی با برند اختصاصی خود را هم در سال‌های ابتدایی دهه‌ی ۱۹۲۰ به بازار عرضه نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.