نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آشنایی با نمایندگی کنوود

نمایندگی کنوود در شرق ، غرب ، شمال و جنوب شهر تهران با استفاده از لوازم فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل به عیب یابی و رفع عیب خواهد پرداخت.

صفحه نمایندگی کنوود یا همان نمایندگی تعمیرات کنوود است،حال که وارد این صفحه شده اید ،  به احتمال بسیار زیاد یکی از محصولات کنوود ( یخچال فریزر،  یخچال  ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ،جاروبرقی ، ماکروفر ) شما عزیزان به مشکل برخورده است ، نگران نباشید و با صبر و حوصله به خواندن ادامه بدهید تا به رفع عیب لوازم خانگی کنوود خود بپردازید . در ادامه این مقاله با نام آشنایی با نمایندگی کنوود همراه ما باشید...


بررسی تاریخ نمایندگی کنوود

در سال 1947 ، در همپشایر انگلستان تاسیس شد. این کمپانی که توسط فردی به نام Kenneth Wood پایه گذاری شده بود، ابتدا در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کرد. سپس با گذشت 60 سال همراه با فعالیت های درخشان ، کمپانی لوازم خانگی کنوود وارد عرصه تولید لوازم جانبی صوتی خودرو شد و در این حوزه نیز به محبوبیت بالایی رسید.

لوازم خانگی کنوود به طور میانگین 75درصد از محصولاتش را توسط شرکت های توزیع کننده اش به 80 کشور دیگر صادر می کند. باید به این نکته توجه کرد ، محصولاتی که توسط نمایندگی کنوود تولید می شوند تمامی امکانات آنها متعلق به انگلستان ، ایتالیا و چین است . اوج شهرت محصولات کنوود در سال 1950 بود که توانست با تولید محصولات با کیفیت ، زیبا و مقاوم به فروش بالایی دست پیدا کرده و طرفداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.