نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آشنایی با کمپانی ویرپول

کمپانی ویرپول یک تولیدکننده لوازم خانگی آمریکایی و چندملیتی است، که در کار تولید و ارائه لوازم الکترونیکی خانگی و تجاری میباشد. این کمپانی از سال 2006 تحت تاثیر رقابتی که با شرکت سوئدی الکترولوکس داشت، تبدیل به بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان شد. شرکت ویرپول در سال 1911 به وسیله لوئیز آپتون در سنت.جوسف، میشیگان بنیانگذاری شد و در حال حاظر 70 کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه را در جهان مدیریت می کند و دارنده بیش از 80 برند جهانی در زمینه لوازم برقی خانگی است. از این برندها می توان به برندهای شرکت های هوور، مِی ‌تگ، آدمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن ‌اِید اشاره داشت.
حتما یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا برند آمریکایی ویرپول می باشد. این برند با ارائه محصولات باکیفیت خود تواسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت و عمر بالا طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال باکیفیت ترین لوازم خانگی در کنار برترین تکنولوژی های به کار رفته در آنها هستید قطعا ویرپول برترین انتخاب برای شماست. 

ویرپول سالهاست توانسته درکشور  ایران اطمینان مردم را به خود جلب کند و با دقت و سخت گیری به اعطای امتیاز نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در سراسر ایران پرداخته است. آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی ویرپول با بیش از پنجاه سابقه در زمینه تعمیرات محصولات ویرپول با بهره گیری از تکنسین های مجرب و با استفاده از قطعات اصل و فابریک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.